Kalau Rasa Macam Nak Mengamok Aje...

Kalau Rasa Macam Nak Mengamok Aje...


Anger Inside by ~Shimmy1012 on deviantART

Cer tengok cermin...

Buruk okehhhh!

So, janganlah asyik nak mengamok...

Sekian pesanan dari penaja: PCM

P/S: Blogger Nadzrie da berdotcom! Terus buat segmen tuuu! Sape nak join bloglist beliau klik SINI!

Post a Comment

27 Comments

  1. tak nak tengok cermin..
    dah tau buruk benor...
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe.. muka cici kalo marah pn camtu kn?? kan?

    ReplyDelete
  3. cool... meh masuk lam petia ais klu nak memarah, mesti sejuk.. hehhehehheh

    ReplyDelete
  4. ambil wuduk insyaAllah hilang... ha ah la tak suka gak tngk muka org amuk tak tentu pasal

    ReplyDelete
  5. salam dearrrrrrrrrrrrrrrr
    rindu blog kamu!!!!
    weeeee takmo ngamuk!! bughokk

    ReplyDelete
  6. kalau asyik mengamuk je, kawan2 akan lari, hilang rezeki juga kan.

    ReplyDelete
  7. akak kalau marah suka membebel sorang2 je...lepaskan geram!

    ReplyDelete
  8. kalau marah masa tengah duduk akak berdiri, kalau marah tengah berdiri akak duduk.. kalau tak boleh.. hadap blog.. kalau tak boleh jugak keluar pergi tingkat lain tenangkan hati..

    ReplyDelete
  9. kalau marah, main games. haha XD

    p/s : adoi adoi :P

    ReplyDelete
  10. grrr...i cute ok ngamuk's...comey jeee...

    ReplyDelete
  11. heeee..betol! marah dii sendii dulu sebelom nk ngamok..hehehe

    ReplyDelete
  12. hensem betul gaya reflection dia. haha

    ReplyDelete
  13. eh bru perasan reflection die laen.hehe

    nauzubillah..xmo marah2 la cmni.
    suh org amk gmbr kte if marah..waa..buyrukss

    ReplyDelete
  14. nk maintain muke lawo ngn ensem taya nengk cermin..t nmpk jerawat asek nk usik jerk..lg tmbah marahnye..hoho

    ReplyDelete
  15. haha. kang tetiba tengok cermin nampak hantu, terus pengsan kak. :p

    ReplyDelete
  16. tettt~~ ekeke.. maceh boss.. weee~~~

    ReplyDelete
  17. org yg kuat mengamuk ni tak tgk cermin..hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com