BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, August 20, 2011

Blogger Ini Belanja Saya Aiskrim... Waaaaaaaa~~~


Gambo Google

Lepas Subuh pagi tadi, sampai je kat rumah sewa, nampak da ade tetamu seperti yang dijanjikan oleh hosmet sebelum keluar rumah malam tadi. Bersalaman dan bertanya nama, kemudian sambung tido. Penat tak hilang lagi.

Beberapa jam lepas tu... Duduk depan netbook kat meja study. Nak bukak blog macam biasa. Ada beberapa entri autopublish pagi tadi. So, nak cek kot-kot tak terpublish macam yang dijadualkan. Masa nak cek tu lah nampak tetamu tu tengah buat ape ntah yang berkaitan dengan blog.

"Blogger ke?" tanya saya.

Dia da sengih. Hosmet berpaling.

"Akak, dia terkejut bila saya gitau akak ni Sunah Sakura."

"Erkkkk!"

Lepas tu bermulalah sesi jejak kasih. Dia rupanya tertanya-tanya bila nampak nama "Sunah" pada whiteboard kat ruang depan. Soalan yang bermain di benak fikiran tu diutarakan pada hosmet yang merupakan kawan dia. Apa yang bermain di fikiran dia akhirnya terjawab...

Heh.. Kecik kan dunia ni? Ni blogger kedua yang tido kat rumah saya lepas Iffah Afeefah. Iffah oiiii, dia student IPG Melaka gak yuuu~ Tapi amek kursus PAI. Terus saya tanya dia, kenal ke blogger Buta+Pekak+Bisu=CINTA? Ahahaha~ Dia kata macam pernah dengar... :p

Nak tau sape blogger yang tido kat rumah saya dua malam ni? Klik header kat bawah...

Klik la, klik la...

Dia belanja saya aiskrim malam ni... Jangan jeles... Terima kasih Ili~


30 comments:

Nur Ilyani said... Reply to comment

haha..tnx kak..mlu lak ade yg promote blog..sdpkan eskrem 2 kan..wewee~

ir prof dr alia rosli said... Reply to comment

nanti kite pulak tido umah akak

hahhahhaa

cik pulau said... Reply to comment

wahhh.. bestnya la ada org lanje..

pastu pastu.. apa yang berlaku bila dia tau akak sunah sakura?? lalala~

Iffah Afeefah said... Reply to comment

erk tak kenal

waaa

dak maktb..mesti junior ni

Solihin Zubir said... Reply to comment

untung la ada org lanje eskem.. haha..
dia single lg x? nk eskem gak.. ;-p

blog-tips-kurus said... Reply to comment

aikk?? tak ajak pongggggg!! :-)

udin said... Reply to comment

wahhh.. x sangka kan.. mmg kecik dunia ni..

aimie amalina said... Reply to comment

waaa
kecik no dunia..hihihi

Cik Bell said... Reply to comment

syoknyer mkn eskrem..hehe

kura said... Reply to comment

woo. sy xpernah jumpa lg rakan blogger. si dunia sy masih besar la ye. heheh

H.J said... Reply to comment

ifah bukan kenal orang pom..dok depan lappy dia je..haha

Nur Ilyani said... Reply to comment

kak iffah..yeap..ppismp sem 3..xpe2..pasni nmpak le kte kat mktab nnt ye..

Muslimah Optimis said... Reply to comment

bila agaknya boleh pi tidoq umah sunah ni.. ermm

NadiRah said... Reply to comment

nnt nad belanje akak pisang goreng ek..kih3

maszull said... Reply to comment

salam...bestnya aiskrim tu...

pengemis Cinta~ said... Reply to comment

untungla ada orang blanje..pc jugak k.sunah.hehe.nanti kak sunah belanja pc ek.hehehe;)

Miscellaneous Smiles said... Reply to comment

baru pass mkn eskremm jugak =D

miss inna said... Reply to comment

sedapnya makan aiskrim...yummy3x! nak juga..^^

JIJI YU said... Reply to comment

ak nak gi tidor kat mane ek

Luqeem™ said... Reply to comment

lepas ni k. sunah bleh la blnja aiskrim..hee

Kancil 8349 said... Reply to comment

bestnya kena belajar oleh blogger lain...aiskrim plak tu...jelesnya...hehehe...ndak apa...buka puasa nanti aku beli sendiri...hahaha

Wani said... Reply to comment

uuuu, femes !
haha

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

itulah kan..
kak takut gak, kalau jiran rumah kak jadi blogger.
nanti dia skodeng umah kami.. pengsan....hehehe

IBU GEBU said... Reply to comment

nak jadi blogger ke 3

Oh Oeya said... Reply to comment

Sunah belanja kita eskrim pulak lah hik3

Adzriel @ Liza AB said... Reply to comment

jelessss.... siapa yg tak kenal sunahhhh.. he..he..

noraim said... Reply to comment

wahh, untungnya akak. bila blh pergi rumah akak neh? hihi.

Suhaili Sarif said... Reply to comment

aiskrim?slurpp~~

ipah?jeles!!

sulaman solehah? jeles jugak :p

sunah? nak kek lapis 1..

sergeant keroro said... Reply to comment

untunglah, nak jugak~~

Anonymous said... Reply to comment

perlu memeriksa:)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.