BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, August 20, 2011

Dia Suka Baca Entri Pasal Kahwin Aje...


www.desainkawanimut.com

Ish, ish, ish...

Nakal jugak dia ni.

Saya ingatkan dia suka baca entri yang macam mana lah...

Rupanya dia suka baca entri-entri pasal kawen je kat blog ni~

Entri-entri lain dia tengok sebelah mata ajeeee...kan kan kannn?

Nak tau sape dia yang kecik-kecik da geli-geli nak kawen tu?

Cer picit SINI.

Kamu-kamu lak? Suka baca entri ape? Sal kawen gak ke???

Moh le kita mengkawenkan entri ramai-ramai...


24 comments:

Iffah Afeefah said... Reply to comment

keyla

mjur die bace

yu kene wt entry kawen2 lg la

Ecah Ecot said... Reply to comment

kak sunah....ecah suke entri pasal kawen jugakk..hehehe

Cik Bell said... Reply to comment

haha..entry kawen sgt best..mybbkn prasaan nak kawen tu berbunga2..kah3

sjiehan said... Reply to comment

nk kawen !!! nakkkk hahahhaha

Alya Esprézzo™ said... Reply to comment

hahahahahahaha..alaaaaaaaaa kantoii plak!! ngeeee akak kiutt :D

MerLe said... Reply to comment

saya baca mn je yang ada...

udin said... Reply to comment

lepasss ni kena wat entri kawen2 byk2.. hehehe.. ;)

Shahazrin said... Reply to comment

saya suka..saya suka..

Pojiekyra said... Reply to comment

wahhh nk baca gak hehehe

H.J said... Reply to comment

cik iffah tu sama la..suka buat entry kawen..tuan tak nak ngaku nak kawen..haha

Muslimah Optimis said... Reply to comment

mengkawenkan entry..cumell aihh

**::CIKNUURUL::** said... Reply to comment

same laaa,.ekekekek,.jom kawen,sunah,.eh,bukan kwen ngn sunah la,.ajk je,.okokok :p

teha said... Reply to comment

bestt ape entry kawen.. hahaha !

JIJI YU said... Reply to comment

muahha aku suke baca pasal cerai

miss inna said... Reply to comment

inna pun suka jg entri pasal kawin2 nie..haha! gatal! ^^

ir prof dr alia rosli said... Reply to comment

suke bace entri kawen dari kak iffah

kalau dari akak, suke bace eh ustazah

ek? boleh ke cam tue?

Acik said... Reply to comment

eh mana ada kite baca sal kawin2 jer ... :)

Panggil aku Han said... Reply to comment

moh le kite kawin ramai2...oppss hehe..

Luqeem™ said... Reply to comment

entri kawen? entri selepas kawen takde ke? hee

aimaniman said... Reply to comment

biasa la adat manusia suka bab gini macam filem gak .. yg berat kisahnya pawagam kosong, nak pawagam penuh buat cerita glemer2.. artis glemer2, kisah cintan cintun.. box office aarrr.. tu la mentaliti masy malaysia.. kat neg barat x kan.. makin berat isu makin tua pelakon makin orang suka..

cik pulau said... Reply to comment

sume jenis sy baca..
yang gay pun sy baca.
Hhahahaaha... :P

kura said... Reply to comment

siapa tak suka pasal kawen. eheh! hahah

Oh Oeya said... Reply to comment

Sunah! nak awen! nak awen! kui3

sergeant keroro said... Reply to comment

suka semuanya~~ hehe

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.