BLOG ENCIK SUAMI

Monday, August 1, 2011

"Kena Upload!!!" kata Ratu Pecut...


Errr...

Ratu Pecut kata kena upload gambar-gambar ni. Gambar ape ye?

Marilah kita tengok sama-sama...


Yang ni Kak Elly bagi... Awal dia bagi... Masa mini gath kat KL hari tu. Pembalut hadiah tu yang simbolik tuuu. Sakura~~~ Mana nak carik ek~ Hehehe... Terima kasih akak~ Tau benar dia saya suka baking. :)


Yang ni...kita palu kompang dulu. Harus! Sebab dengar kata da nak kawen. Eh, tu cita orang lain, bukan cita dia. Salah, salah. Ni Pak Cik Mat bagi masa kat Sedenak hari tu. Huhuhu...tak sangka betul dapat hadiah dari Pak Cik Mat, nak gelak je masa tu. Balik bukak, tambah lagi tergelak sebab dia bagi penimbang digital. Hahaha~ Dia tauuuu saya takde benda ni kat rumah sebab selalunya dia jadi mangsa penimbang maya melalui YM. Hahaha~ Terima kasih Pak Cik Mat! Lepas ni boleh main timbang-timbang Cici kat sini. Erkkk!


Yang ni...macam harta karun. Siap ada entri khas untuk bagi tau pasal hadiah ni. Sape bagi ni? Ratu Pecut lerrr~ Dia main sorok-sorok lak hadiah ni kat dalam bilik, jenuh gak mencarik tadi. Nasib bek migrain tak menyerang. Gggggrrrrr! Hahaha~ Terima kasih ye Iffah~ Bila-bila nanti datang la lagi~ Kalo nak duk sini terus pun boleh jugakkkkk~ :p

Dari kak Farawahila Ahmad

Untuk e-card-e-card yang kamu-kamu buat juga dalam entri-entri GA, tersangaatttt banyak sebenarnya dan cantik-cantik semuanyaaa~ Teringin nak kumpulkan semua tu dalam satu entri khas nanti, insya'Allah... Kena godek balik 186 entri GA... Tahniah ye kepada yang menang tu, yang tak berjaya, jangan putus asa (cc: Jiji), rezeki kamu di tempat lain... :)

Terima kasih ye semua... 


10 comments:

Suhaili Sarif said... Reply to comment

pengsan!! akak ingatkan iffah bg buku resepi gaks.ahaha

thanx ya upload kan gmbr ni.hehe
eh mcm ada kaitan je semua adiah

nak guna buku resepi boleh timbang tepung guna adiah cik mat.
lepas hati senang gembira buat kek,boleh guna purse/handbag tu naik bus pergi KL bagi akak makan kek
eh apakah?

Iffah Afeefah said... Reply to comment

hide and sick

wakaka

tak sembunyikan pon..letak je..mmg nk dtg lagi..

ps: Muka tak malu=P

NadiRah said... Reply to comment

wahh!!!
katak aritu tu hadiah besday ek??
lalalalala~

aimie amalina said... Reply to comment

waaa
besnye

sume bes2
kikiki
upload cepat2 ye..
hehehee
>_____________<

JIJI YU said... Reply to comment

aku nak cari kat luar blog la plak..ceyt...

sergeant keroro said... Reply to comment

haha, best lah~ XD

p/s : saya memang tak pernah bernasib baik GA ni :P

Fiqas said... Reply to comment

sunah ada buat GA? saya terlepas ye...

aiman said... Reply to comment

bestnya~~

::blog anak jawer:: said... Reply to comment

wow... best nye... mesti terharu sgt bile dapat hadiah mcm ni...:8)

Mat Gebu said... Reply to comment

Lepas tu timbang jiji plak...janggut dia...

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.