BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, August 31, 2011

Penat Beraya... Dan Iffah Juga...

Penat.

Baru sampai rumah. Pagi sampai petang beraya dengan kawan-kawan. Ade dalam sembilan rumah. Malam lepas Maghrib gi beraya dengan family pulak. Ade dalam lima rumah. Okeh...baru sikit tu pun da penatttt! +_+ Mak lak bersemangat habis. Kalo dulu-dulu dia la yang paling cepat nak balik rumah sebab penat. Kali ni tak terlawan pulak dengan semangat mak. +_+

Tadi pagi dalam 11 lebih Iffah ade kol, tapi tak perasan. Try kol dia banyak kali lepas tu. Dalam kul 2 lebih, baru dapat kol dia balik. Suara dia macam lepas menangis. Lemah aje. Tanya dia, ok ke... Dia kata muka pedih. Eh, pedih lagi ke?

Rupanya doktor siat lagi kulit muka Iffah. Kali ni doktor tak suntik bius. Tak macam hari tu. Doktor bagi ubat tahan sakit je, tapi tak banyak. Kesian Iffah... Dia sampai takleh nak cakap ape dah masa ujung-ujung kol tu. Adik dia cakap, Iffah nangis. T_T

Iffah, kuat lah dear... I nak raya umah u nanti!


16 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply to comment

semangatnye adik beraya.

adik...moga iffah kuat semangat...sian dia

nur Muhammad said... Reply to comment

raya sakan nampak.. iffah, bnykkn bsabar yerr,..

nadzli azlan said... Reply to comment

moga kak iffah cepat sembuh :(

SoLy SoLicious said... Reply to comment

kecianye iffah... semoga die kuat ye ~

AlongUsop said... Reply to comment

kuat lah duhai saudaraku... em...


=.=

kura said... Reply to comment

Sakan nya raya kak :0

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

kesiannya ifah..nk ikut p umah dia......

Areliff said... Reply to comment

ak ska perli iffah lu pasal dia panggil bro ben papa ben he2..klaka tol..tapi tak sangka gelak ketawa dulu dah jadi kesedihan plak urmmm..hope ko cepat sembuh :)...

cik pulau said... Reply to comment

waahhh.. raya sakan ni..

iffah.. be strong..^^,

JIJI YU said... Reply to comment

iffah mmg kuat gile rr

sergeant keroro said... Reply to comment

dia ada kol gak tadi, tapi masa tu kat kubur. huhu

MerLe said... Reply to comment

best beraya~ =)

harap iffah cepat sembuh....

cucu umie said... Reply to comment

semoga saudari iffah tabah yer..

pssttt, wah beraya sakan juga nampaknyer sis nie..hehe

efa nur said... Reply to comment

kesiannye..
soga iffah cepat sembuh..

T_T sedihh....

Niena Pengembara Ilahi said... Reply to comment

semoga dia kuat.. erm, kwn akak dlu terbakar satu badan, mmg doc siat kulit camtu terus & xsuntik bius...

ir prof dr alia rosli said... Reply to comment

rjin akq brjln

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.