Jangan Salahkan Telur...

Gambar cilok SINI

"Jangan salahkan telur tak ada, kalau malas nak masak..." [Aunty Jenny, 2011]

Kak Ila cakap, laksa penang...sesedap mana pun rasanya, kalau takde telur, takde ummphhh...

P/S: Saya tak makan laksa penang.
Jangan Salahkan Telur... Jangan Salahkan Telur... Reviewed by Sunah Sakura on September 20, 2011 Rating: 5

20 comments:

  1. gambar tu dah buat den kelaparan.. hoho

    ReplyDelete
  2. laksa penang tu my peberet..waaaaa nak jugak

    ReplyDelete
  3. betol lar..laksa utagha xdak teloq x umphhhh~!! :P

    ReplyDelete
  4. eh. xda telur pun sodap ni! hahah.

    lapar!

    ReplyDelete
  5. salam sakura...mama suka laksa penang tapi x suka ada telurnya...:)

    ReplyDelete
  6. jangan salahkan telur, tapi salahkan taugeh.. hehe

    ReplyDelete
  7. jom singgah ke blog sy ,
    ade pelbagai aneka info2 terkini lagi sengsasi,
    tajuk hot hari ini,
    ''Safee Sali tawan hati penyokong Cardiff City''
    ''kelayakan olimpik: Malayasia vs Jepun petang ini''
    ''Mat Sabu ditahan dan didakwa''
    dan pelbagai lagi info2 terkini lg sengsasi di blog macamnilahkita.com

    ReplyDelete
  8. aku makan je..tak tau mane penang mane kelantan

    ReplyDelete
  9. rugi kalau tak makan laksa hehehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.