Syok Tengok Video Ni!

Comey sekali video ni...

Ekekeke...

Meh tengok meh...



Sila pergi ke website di SINI.

Fanpage lak kat SINI.


P/S: Dah daftar mengundi belom???
Syok Tengok Video Ni! Syok Tengok Video Ni! Reviewed by Sunah Sakura on September 20, 2011 Rating: 5

15 comments:

  1. aku selaku setiausaha pemuda kawasan aku ni pon lom daftar lagi

    ReplyDelete
  2. Sunah ni dah daftar mengundi ke belum.. tahun depan dah nak pilihanraya tau..

    ReplyDelete
  3. ala..internet problem. tak dpt nak tengok video tu. tapi, saya belum lagi daftar mengundi ni..

    ReplyDelete
  4. undilah dgn bijak.jgn merana dikemudian hari ye...follow sini

    ReplyDelete
  5. seriously like this video..^_^
    tp han tak layak mengundi lg..huhu

    ReplyDelete
  6. Kempen undi yang paling menarik dan paling ceria...kagum dan teruja kancil melihatnya...undilah we are the boss

    ReplyDelete
  7. rasa nak mengundi lak tgk video klip nie..hahahahaha..

    ReplyDelete
  8. jom singgah ke blog sy ,
    ade pelbagai aneka info2 terkini lagi sengsasi,
    tajuk hot hari ini,
    ''Safee Sali tawan hati penyokong Cardiff City''
    ''kelayakan olimpik: Malayasia vs Jepun petang ini''
    ''Mat Sabu ditahan dan didakwa''
    dan pelbagai lagi info2 terkini lg sengsasi di blog macamnilahkita.com

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.