Ticker

6/recent/ticker-posts

Peluang Membuat Wang Online dengan QudwahStyle.com

Dah lama benar saya tak menulis di ruangan ni.

Rasanya, kali terakhir pun sebelum PRU13 kan?

Blackout sekejap, tup-tup dah jadi entry ni. Magic tak??? Blerhhhh!

Actually, saya menulis semula ni sebab nak sangat share something yang mungkin boleh membantu sesiapa yang perlukan wang sekarang ni. Tak perlu keluar untuk bekerja, duduk rumah pun boleh. Sangat sesuaiii lah untuk para ibu mahupun para yang belum jadi ibu, bahkan yang tak akan menjadi ibu sampai bila-bila (lelaki lah!)

Macam mana tu? Senang je! Yang penting, ada blog! Haa~ Ramai kan yang ada blog sekarang ni? Kalau blog anda ramai pengunjung, lagi baik! Mana yang blognya melepasi 250 UV sehari, lagi lah baik! Blogger yang dalam kategori ni, boleh lah join sebagai website referrals dengan meletakkan banner kat bawah ni kat blog u'olss~

Letak banner je ke??? Tak lah, untuk maklumat lanjut macam mana nak jadi website referrals, boleh lah jenguk link Sebarkan dari QudwahStyle.com ni, ok? :)

Kalau tak ada blog, tapi nak buat duit juga macam mana pula?

Haa~ Jangan risau, u'olss still boleh lagi buat duit online tanpa perlu keluar bekerja macam para blogger juga~ Tapi, kena ada akses internet! Caranya, u'olss boleh menjadi ejen dropship QudwahStyle.com, hanya perlu selalu mengikuti perkembangan stok di website QudwahStyle.com untuk buat urusan jual beli dengan pelanggan. Selebihnya, boleh baca di Buat Duit Online dari QudwahStyle.com ni, ok?

Tak susah sangat pun, asalkan ada kesungguhan dan kesabaran, insya'Allah boleh membantu menambah duit poket. Hihi~ Mana-mana yang berminat, cepat-cepat lah jenguk link yang saya pautkan kat atas tu ye~ :)

Post a Comment

3 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com