Berusaha Menggigih

Erm.

Mungkin misi sebelum ni tak akan diteruskan buat sementara waktu. Misi baru pula yang akan dimulakan. Misi baru memerlukan lebih banyak kekuatan. Lebih banyak ketabahan, kekentalan, ke-ke-ke- dan banyak ke- lagi.

Dalam masa sekarang ni pun memang perlukan sangat-sangat segala ke- tu. Bila dah selesai satu pilihan, muncul pula kekalutan baru. Ya, serta dalam pakej bila kita dah bulat memilih, tentulah akan ada risiko yang perlu kita hadapi, kan?

Buat diri ni buntu lagi.

Mana nak cari duit untuk bayar yuran PhD pulak?

Allahu...


P/S: Bila da publish, baru teringat nak tulis apa sebenranya tadi sampai letak tajuk entri camtu. Tapi ahhhh lebih kurang sama aje lahhh!
Berusaha Menggigih Berusaha Menggigih Reviewed by Sunah Sakura on August 20, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. Insyaallah kalau niat kita baik, Allah akan beri jalan yang terbaik..

    bestnya Sunah kalau dapat PhD tu. kita ni berangan je nak sambung belajar.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. kalau niat kita baik. insyaallah Allah akan beri jalan.. :)

    ReplyDelete
  3. Sakura : kenapa lama tak nampak??? sihat tak?

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan. InsyaAllah, pasti ada jalan :)

    ReplyDelete
  5. kamek berpegang pada benda tok jak.. niat yang bait akan dipemudahkan Allah swt

    ReplyDelete
  6. insyaAllah.. ada rezeki, dpat la smbung tu.. jaga amal, mintak pd Allah semua slesai.. masalah pun dtg dr Allah dn hanya Allah yg mampu slesaikan masalah awak. Ingat!!! bukan duit yg slesaikan masalah awak..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.