Ticker

6/recent/ticker-posts

PROMOSI BERGANDA-GANDA SEMPENA SAMBUTAN ULANGTAHUN KE-6 HERMO!

Tawaran hebat untuk produk kecantikan tempatan dan antarabangsa.

Ulangtahun ke-6 Hermo Malaysia

JOHOR BAHRU, JOHOR 18 MEI 2018 – Hermo, sebuah online platform yang khusus menawarkan produk kecantikan tempatan dan antarabangsa akan menyambut ulangtahun ke-6 pada 21 Mei hingga 24 Jun 2018. Memperkenalkan kempen ‘Hermo 612 2018’ nombor ini dipetik dari gabungan tarikh bermulanya syarikat ini beroperasi 5 tahun dulu iaitu pada 12 Jun 2012 dan kali ini memilih slogan ‘Hey, we are local!’ yang bertujuan untuk memberitahu penggemar produk kecantikan bahawa Hermo merupakan syarikat tempatan yang memberikan servis setanding online platform antarabangsa yang lain.

Sepanjang sambutan ulang tahun ini, pengguna Hermo akan menikmati promosi Gifts with Purchase (GWP) dengan perbelanjaan minimum RM88 di mana Hermo telah berkolaborasi dengan Dinomama Handmade Soap, sebuah lagi syarikat kelahiran Johor yang terkenal dengan menghasilkan rekaan sabun mandi yang unik. Khas untuk sambutan ulang tahun ke-6 ini, pengguna Hermo mestilah mengambil peluang untuk mengumpul lima (5) rekaan yang dicipta bertemakan makanan tempatan! Setiap rekaan akan dikeluarkan selama seminggu sahaja mulai tarikh 21 Mei 2018 antaranya rekaan nasi lemak dan laksa jadi pastikan anda mengikuti laman web Hermo untuk mengetahui rekaan unik lain yang akan dilancarkan setiap minggu.

Sabun bertemakan makanan tempatan daripada Dinomama Handmade Soap

Hermo juga berkolaborasi dengan Click Apparel, sebuah online platform fesyen tempatan yang kini sedang membina nama terutamanya kepada mereka yang inginkan reka bentuk unik dimana setiap pembeli Click Apparel diberikan pilihan untuk mereka pakaian dan aksesori yang dijual. Dengan pembelian RM200, pengguna Hermo akan mendapat secara PERCUMA Hermo x Click Apparel Lazy Gal Makeup Bag.

Hermo X Click Apparel Lazy Gal Makeup Bag

“Kami sangat teruja untuk memberikan pelbagai jenis promosi sempena sambutan ulang tahun kali ini kerana ingin berterima kasih kepada pengguna setia Hermo yang merupakan tunjang kekuatan kejayaan kami di dalam bidang ini. Bayangkan, tahun 2012 kami bermula dengan (50) sahaja tetapi kini kami adalah rakan kongsi sah dan pengedar untuk (10,000) produk kecantikan tempatan dan antarabangsa yang 100% original. Memperkenalkan slogan ‘Hey, we are local!’ jelas menunjukkan bahawa kami ingin terus menembusi dan mengukuhkan kedudukan selaku peruncit produk kecantikan yang mampu memberikan servis premium untuk warga Malaysia dan seterusnya melebarkan sayap empayar kami ke Asia,” jelas En. Ian Chua selaku Ketua Pegawai Eksekuitf, Hermo.

Flash Deals Hermo Malaysia

Selain daripada promosi GWP, pengguna Hermo akan menikmati tawaran seperti zon ‘RM6, RM1, RM2’ di mana produk premium akan dijual dengan sedemikian harga. Promosi flash deal iaitu ‘Flash Deal’ yang memberi peluang eksklusif untuk pengguna Hermo membeli pelbagai produk premium dengan harga mampu milik yang akan dijalankan setiap hari Isnin, Rabu Jumaat dan Sabtu (sepanjang durasi kempen) dari jam 6 petang hingga 11.59 malam. Promosi lain adalah seperti ‘Buy 1 free 6’ (28 Mei – 30 Mei), ‘Bundle Buy 4 for RM48’ (4 Jun – 10 Jun) dan ‘Everything under RM26’ (11 Jun – 17 Jun).

Promo X-OMO Hermo Malaysia

Jangan lupa ikuti promosi X-OMO di mana produk antarabangsa seperti Heimish, Yadah, Naruko, Pyunkang Yul, Klairs, Mirae akan dijual serendah 70% diskaun.

Paling penting, rebat cukai GST sebanyak 6% telah dilupuskan bermula 21hb Mei 2018. Untuk keterangan lanjut mengenai rebat cukai ini dan promosi terkini Hermo, ikuti laman www.hermo.my dan di melalui sosial media di bawah:

Insta: @hermomy
Twitter: HermoMalaysia

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:

Harish Mustak
IM Media PLT, agensi perhubungan awam lantikan Hermo
Telefon : +6017 711 4250
Emel : harish@immediahub.com

Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com