Hatiku Milikmu

Hatiku Milikmu by Siti Nordiana



Aku telah merasakan
Pahitnya kau tinggalkan
Pernahkah di hatimu mencintaiku?
Takkan pernah habis kasihku padamu
Selama jiwaku masih untukmu

Jangan pernah kau biarkan aku
Untuk kembali pada kekasih aku yang lalu
Aku hanya ingin mendampingimu
Hingga nadiku tak dapat engkau rasakan

Cinta hatiku takkan pernah bisa
Menggantikan oleh yang lainnya
Pernah kucuba dan kurasakan
Tapi 'ku tak daya

Jangan pernah kau cuba untuk meminta
Aku pun di sini tak pernah rela
Tolong jagalah dan kau kuatkan hatimu untukku
Hatiku milikmu

Jangan pernah kau biarkan aku
Untuk kembali pada kekasih aku yang lalu
Aku hanya ingin mendampingimu
Hingga nadiku tak dapat engkau rasakan

Cinta hatiku takkan pernah bisa
Menggantikan oleh yang lainnya
Pernah kucuba dan kurasakan
Tapi 'ku tak daya

Jangan pernah kau cuba untuk meminta
Aku pun di sini tak pernah rela
Tolong jagalah dan kau kuatkan hatimu untukku
Hatiku milikmu
Hatiku milikmu


P/S: Hatiku milikmu...

7 comments:

  1. eh..pandai2 jer sunah..hati ku mlik org lain la..haha.. best lagu ni

    ReplyDelete
  2. Hamboiii kemainnn emo memalam yerrr

    ReplyDelete
  3. hehe tajuk tu kemain. kalo baca je x bukak entry ingat entry jiwang ke apa tadi.
    lagu rupanya =D

    ReplyDelete
  4. Hatiku milikku, bukan milikmu. Susah mun sikda ati weh 😆😆

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com