Buai Laju-laju

Buai Laju-laju by Ernie Zakri
(OST Upin & Ipin: Keris Siamang Tunggal)



Haaa... Haaa... Haaa... Haaa...
Haaa... Haaa... Haaa... Haaa...

sunyi... sepi...

hidup tanpa keluarga
menagih kasih ibunda
diriku ini terperangkap di sini
sanggupnya difitnah insan yang dikasihi

buai laju laju
buailah diriku
buai laju gembirakan hatiku
buai laju laju
buailah diriku
hatiku duka terkenang nasibku

Haaa... Haaa... Haaa... Haaa...
Haaa... Haaa... Haaa... Haaa...
ahhhh...

buai laju laju
buailah diriku
buai laju gembiranya hatiku
titisan air mata
maafkan segalanya
hati gembira
kasih bertaut semula


P/S: Dah tengok ke Upin & Ipin yang baru tu?

9 comments:

  1. Ingatkan Sunah yang nyanyi tadi :p

    ReplyDelete
  2. Sekali dengar, terus kemarukkk lagi kalau dah tengok filem dia....kompom terbawa dalam mimpi...

    ReplyDelete
  3. hehe lagu2 Upin Ipin memang ada part yang addictive. macam lagu Sahabat tu..
    menarik. ini pun menarik =D

    ReplyDelete
  4. Mdayu2 suara ernie, best! dh plan mau nanga aritok ngan ava tek.

    ReplyDelete
  5. blm ngga gik upin ipin baru..

    ReplyDelete
  6. oooo ernie zakrie ke yang nyanyi. patutlah meremang-remang bulu roma. sedap betul suara dia

    ReplyDelete
  7. mendayu sangatkan suara ernie ni..nanti yaya pun nak share lah lagu ni.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com