DoubleTree by Hilton Johor Bahru Bagi Bubur Lambuk Percuma

DoubleTree by Hilton Johor Bahru Bagi Bubur Lambuk Percuma | Seperti yang pernah saya kongsikan sebelum ni, DoubleTree by Hilton Johor Bahru ada buat buffet Ramadhan sepanjang bulan puasa yang akan tiba tak lama lagi. Uols yang nak makan bubur lambuk, boleh la book meja uolss sekarang jugak sebelum terlambat!

Tapiii, kalau ada yang dah tak sabar nak rasa bubur lambuk sebelum puasa, jemput jugak ke DoubleTree by Hilton pada hari Isnin depan! Diorang nak bagi bubur lambuk percuma kepada pengunjung tau! Detailsnya seperti berikut:


Lokasi: The Food Store, Level 1
Tarikh: 29 April 2019
Masa: 12 tengahari

Limited time tau, sape cepat, dia dapat. Gituhhh! Jemput ya! Jumpa kat sana nanti!


Make Hilton Hotels in Malaysia your choice for breaking of fast and experience a cultural journey of authentic food across the region
DoubleTree by Hilton Johor Bahru Bagi Bubur Lambuk Percuma DoubleTree by Hilton Johor Bahru Bagi Bubur Lambuk Percuma Reviewed by Sunah Sakura on April 26, 2019 Rating: 5

4 comments:

  1. nampak sedap, tak perna rasa....huhuhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan...di sabah macam susah mo jumpa kannn

      Delete
  2. Ajoomm lee kita pi yaaa...sedapnyaaa lahaiii

    ReplyDelete
  3. eeeee tiberrrr nakkkkkkk pulakkkkk ..hhahahahha...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.