Peneman

Peneman by Hazama



Apalah yang kau lihat ada pada diriku
Yang sering buat kau tertawa, gembira bahagia
Apa benarkah cinta ada pada diriku
Yang membuat kau menyayangiku

Kau... beri segalanya

Aku pastikan kau bersamaku selalu
Kau di dalam pelukan di setiap malamku
Aku patrikan kau di dalam hatiku 
Menjadi peneman dalam hidupku

Apa pun yang kau rasa ada pada diriku
Hanyalah sebuah hati yang mengharapkan kasihmu
Memang benar cinta itu ada untukku
Hanya menanti untuk dimiliki

Berilah waktu aku buktikan
Biar pun pedih aku rasakan
Aku rasakan...

Aku pastikan kau bersamaku selalu
Kau di dalam pelukan di setiap malamku
Aku patrikan kau di dalam hatiku 
Menjadi peneman dalam hidupku

Menjadi peneman dalam hidupku

P/S: Terdengar lagu ni masa makan King's Char Kuey Tiaw kat Port Dickson hari tu. Sedap ulak penyanyi busker tu cover lagu ni. Serupa gila suara dia, kitorang duk tertoleh-toleh nak tengok, serius ke bukan Hazama yang nyanyi? Hahaha.
Peneman Peneman Reviewed by Sunah Sakura on July 21, 2019 Rating: 5

10 comments:

  1. hazama berselindung sebalik topeng kot hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah tak lerrr...kitorang nampak muka dia lepas tu...bukan hazama...tapi pandai dia tiru suara

      Delete
  2. baca liriknya best tp tak pernah dgr lg lagu nih...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih juga jadi peneman Sis untuk berbicara...jasa dan budimu di kenang...

    ReplyDelete
  4. Taknoernah dengar rasanya...tp takpe...nanti cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba dengar dulu, nanti mesti macam pernah dengar sebenarnya...

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.