Wordless Wednesday: Sedapnya Cendol Kampung Hulu, Melaka!

Cendol Durian RM15 - durian tiga ulas

Waze Cendol Kampung Hulu @ Makan Avenue, masuk sampai belakang kedai, berbaris untuk order

Bayar terus kat cashier bila dah order

Boleh duduk kat belakang atau kat dalam kedai, belah belakang menghadap Sungai Melaka

Menu cendol di Cendol Kampung Hulu Melaka

Cendol Mangga dan Cendol Durian di Cendol Kampung Hulu Melaka

Kenapa Cendol Kampung Hulu lain dari yang lain?
Sebab ia adalah shaved ice - serupa bingsoo

Cendol Kampung Hulu Melaka

Lokasi:
Makan Avenue
No 26, Jalan Kampung Hulu, Kampung Hulu, 75200 Melaka

Waktu operasi:
Setiap hari
12 pm - 12 am

No. Telefon:
012 6732028

Facebook:

Instagram:
Wordless Wednesday: Sedapnya Cendol Kampung Hulu, Melaka! Wordless Wednesday: Sedapnya Cendol Kampung Hulu, Melaka! Reviewed by Sunah Sakura on July 24, 2019 Rating: 5

17 comments:

  1. Tak leh jadi ni...kena pi jugak satu hari nanti...

    ReplyDelete
  2. menggoda betul la sunah.. balik kg nanti nak paksa husband pegi cari jugak cendol kg hulu ni.. tak kira..

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyeeee....must try kak! nanti nak pergi try cendol jam besar lak!

      Delete
  3. kita suka cendol asli, tapi kalua ada durian layan jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. cendol asli pun sodappp...yang penting menyejukkan anak tekak pada hari yang panas...hahaha

      Delete
  4. ish3, dhla panas skrg nih sedap nya kalau dpt semangkuk tu

    ReplyDelete
  5. Kesedapannya sedap gileee...lagi pulak durian tu wooooowww

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. ok makan mangga atau longan atau jagung...hahahhaha

      Delete
  7. sedapnya alahai kak. x pernah lagi sampai sini. teringinnya nak cuba

    ReplyDelete
  8. Wahh sedappnye> Singgah sini jalan2. Done follow Sis, jmeput folloy my blog :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.