Wordless Wednesday: Menumpang Kasih Tak Berbelah Bahagi




Anak Mumu yang terbaru, 3 ekor, semua betina macam biasa.

Tak pernah lagi dapat anak kucing jantan.

Lagi dua ekor tu anak angkat dia, kak Ajan bawak balik dari kampung, dedua jantan. Haha!
Wordless Wednesday: Menumpang Kasih Tak Berbelah Bahagi Wordless Wednesday: Menumpang Kasih Tak Berbelah Bahagi Reviewed by Sunah Sakura on August 28, 2019 Rating: 5

18 comments:

  1. nasib si ibu tu relaks je ada yang menumpang kan...ada sesetengah kucing langsung x nak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak..dulu ada jugak nak tumpangkan, tapi dia taknak...esoknya anak kucing tu mati...rupa2nya memang sakit, sebab ada luka kat badan dia berulat, patut la mumu tak nak susukan..

      Delete
  2. Bertambah lagi anak susuan hehehehe...naik kempes tetek Mumu..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, syukur atas kurniaan rahmat ni ^_^

    ReplyDelete
  4. awwww they're adorable. kawaiiiiii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangatt...tunggu da tua nanti...kawaii ke tak kawaii..hahhahaha

      Delete
  5. yg anak angkat tu kaler lain ek? comelllll

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah anies...yang kaler kelabu tu anak angkat dia..hahahah

      Delete
  6. banyaknya si bulus ,,rindu nak sentuh si bulus,, dah lama tak bela..

    ReplyDelete
  7. Yang warna macam cokelat lah tu kan anak angkat dia. Saya suka tengok anak kucing, tapi nak menjaganya tak sanggup. Mampu bagi makan ajelah. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu..takpe, saya faham...nak jaga kucing bukan senang...huhuhu

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.