Ticker

6/recent/ticker-posts

Mohon Maaf Sekejap Buat Blogger Guna Dot Com

Mohon Maaf Sekejap Buat Blogger Guna Dot Com | Mohon ampun maaf tau, kepada mana-mana blogger yang guna domain dot com, kita tak dapat nak blogwalking ke blog uols buat masa ni. Tak tau la sebab apa, blog sendiri pun takleh nak bukak sebenarnya. Hanya mampu taip entri dan publish. Tapi tak boleh nak tengok hasilnya.

Kredit pic: NBC News

Rasanya sebab wifi da habis kuota tertentu, tapi tak tau kuota yang mana. Sebab blog yang guna url blogspot atau wordpress masih boleh bukak lagi. Pelik. Bila bukak guna mobile data, baru boleh baca blog sendiri. Huhuhu.

Berapa hari dah ni, macam dah tiga hari. Tak dapat nak bukak baca blog kawan-kawan yang berdotcom. Tak dapat nak tinggalkan komen. Sebab tu gi lawat kawan-kawan yang masih under domain blogspot lagi.

Hurmmm. Boleh kalau nak guna hotspot mobile data ke laptop, atau blogwalking guna henset je, tapi sayang leee data nanti habis cepat. So, kita tunggu je la renewal kuota internet ni dalam berapa hari lagi.

Bersabar ya semua, nanti kita serbu tau! 😆


P/S: Ye, orang lain boleh buka blog saya, tapi saya tak boleh buka blog kawan-kawan yang lain. Kak Ajan housemate saya pun tak boleh buka blog saya dan kawan-kawan lain yang berdotcom. Saya dah tanya pada penjual domain, bukan masalah domain atau server pun sebab saya guna blogspot. Ini memang masalah wifi seperti yang saya explain dalam entri kat atas.

Post a Comment

17 Comments

  1. blog akak tu nampak boleh jenguk tu... ke dah mula ok ke masih ada lagi yg tak ok... moga cepat pulih masalahnya Sunah ye

    ReplyDelete
  2. boleh jer ni buka blog sunah .. ni blh publsih post , boleh taip pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak wani...publish dan taip boleh, sebab bukak dashboard blogger.com...yang tak boleh nya saya nak bukak blog saya sendiri dan tengok entri segala haaa....orang lain boleh bukak, saya yang tak bolehhhhh

      Delete
  3. oo..patutlah xg blog kita..haha..tipu jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey cik nor dot blogspot yeee jangan ngengada sangat.. 😝

      Delete
  4. Replies
    1. setel buat sementara sebab guna mobile data housemate

      Delete
  5. oh dah okay ke sekarang masalah tu? tak penah dengar masalah ni sebelum ni. huhu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum ok sebab wifi tak renew lagi kuota...13hb baru dia renew...

      Delete
  6. xper.. nnti try bole la bukak blog.com tuu

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com