Selamat Hari Guru 16 Mei 2020

Selamat Hari Guru 16 Mei 2020
Hari ni hari yang istimewa buat semua pendidik.

Walau berada dalam fasa PKPB lagi, guru-guru kita tetap gigih menjalankan tugas mereka dari rumah, mengejar silibus yang semakin jauh tertinggal, supaya anak-anak murid semua boleh terus berada di landasan yang betul.

Selamat Hari Guru, Terima Kasih Cikgu!


P/S: Gambar kredit kepada mohdcopier.com

10 comments:

  1. Assalamualaikum. wah, tepat jam 12.00mlm post ucapan hari guru! Saya juga salah seorang yang menghargi jasa guru2 saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam...iyooo, baru lah anak murid yang baik..haha

      Delete
  2. Selamat Hari Guru buat semua Guru dan Cikgu semua...kita pun cikgu gak kannn..

    ReplyDelete
  3. hajat saya tak kesampaian jadi guru..

    mungkin hensem tak cukup..

    bercakap pun berbelit-belit seperti lidah bercabang dua hahaha

    BTW..terima kasih kepada guru kita semua...jasa mereka sangatlah tinggi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha nak jadi cikgu, tak perlu hensem, tuan!

      Delete
  4. Selamat hari guru buat warga pendidik

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari guru buat wak jugak, guru tani saya..ihiihi

      Delete
  5. Happy teachers day. Besar jasa pendidik dan tugasnya mencabar sungguh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...dalam tu pun masih ada yang dengki sebab gaji cikgu jalan je...adeii

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com