Wordless Wednesday: Coffee


Good ideas start with transforming, great ideas start with coffee.

19 comments:

  1. rasa fresh bila dapat minum kopi waktu pagi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyooo betul...skang pagi2 memang kalo boleh nak minum kopi dulu sebelum buat kerja ape2..hihi

      Delete
  2. Coffee kapocino le tu kannn...awak bagi tu dah habis dah hahahaha sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah yang ri tu...kat umah ada lagi tu beberapa sachet...nak angkut ke opis lah...

      Delete
  3. Kalau kopi, saya lebih layan mocha... sedaaaappnya minum pagi2

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kan kak..aroma je dah buat kita segerrr bijik mata

      Delete
  5. akak kalau nak segar mata haruslah mengopi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepppp...tapi kekadang tak berkesan gak, tetap ketiduran..haha

      Delete
  6. Setuju 100%

    Mrs. A pun coffee person jugakkkk...

    ReplyDelete
  7. yang suka minom kuppi mmg enjoy pepagi dgn kuppi..
    kalau saya ada certain kuppi bau pun xleh.. tapi kadang2 trasa nak minom..

    ReplyDelete
  8. Coffee ibarat energy booster diawal pagi utk ammi

    ReplyDelete
  9. Im cofee lover too..😍😍😋😋☕☕

    ReplyDelete
  10. Im cofee lover too..😍😍😋😋☕☕

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com