Ticker

6/recent/ticker-posts

Wordless Wednesday: Cadbury Dairy Milk Durian


Dah lama mencari, akhirnya jumpa jugak masa pergi Giant Seksyen 7, Shah Alam. Penuh rak dengan coklat ni je, sempena Merdeka kot.


Sedap jugak, wheat crispies biji-biji tu rasa macam jajan durian yang kita makan masa kecik-kecik dulu. Eh, kita ke, uols ada makan jugak ke jajan durian? 😆

Post a Comment

17 Comments

  1. cokelat cadbury durian ni bukan sempena merdeka sbb xde pown bendera malaysia tulis situu., mukin jugak sbb taukeh kebon durian musang king kat pahang tengah selebret tuuuuh., hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah sebab kat rak coklat tu ade bendera malaysia..hihi..ciksun lupa nak amek gambo

      Delete
  2. Replies
    1. haa cari cariiii...area umah ni giant da tutup pulak ha..jauh nak pergii dah

      Delete
  3. kalau sempena merdeka kena beli cepat. nak rasa jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...ada promo harga dia murah sikit dari biasa...

      Delete
  4. jajan durian yg plastik oren tu ke? suka gak yg tu

    ReplyDelete
  5. Salam cikSun, salam kenal..balas kunjung di sini..trmkasih follow akk, akk balas follow cikSun ye.
    Rasa coklat gabung dengan durian mmg terangkat kan. Tingat plak dok makan gula2 durian masa kecik.

    ReplyDelete
  6. Tak pernah jumpa lg coklat ni
    Kalau jumpa mesti rembat punya

    ReplyDelete
  7. Orang mana la kat malaysia ni yg tak jumpa jajan durian plastik kuning tu.. mewah habis dah tu...

    ReplyDelete
  8. Uish.. Musim sempena bulan kemerdekaan ni banyak benda perisa durian di pasaran.

    ReplyDelete
  9. Macam2 makanan daripada produk durian sekarang ni

    ReplyDelete
  10. Wahhhh! Nampak sedap behtul tuhhhh!
    Lepas 17 Hari sy Cari la coklat ni..hewhewww... Oh..Jan durian tu..pernah ler Rasa..rugi x Rasa..sy suka jajan durian tuu.muahahaa

    ReplyDelete
  11. Hehe jajan durian tu selalu makan zaman kecik2 dulu.. hehehe btw belum penah jumpa lagi cadbury ni.. nanti jumpa Cik TK rasa

    ReplyDelete
  12. Dalam esboz adaa...lupa laaa nak ajak ko makan sekali..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com