Wordless Wednesday: Mi Goreng Aceh

Mi Goreng Aceh

Mi Goreng Aceh

Mi Goreng Aceh

Mi Goreng Aceh

Mi Goreng Aceh perisa Indomie aje.

Beli kat Shopee sekali dengan kopi-kopi.

Sedap jugak lah, unik rasanya, memang rasa Indonesia.

Bila makan, terus terimbau kenangan makan mee dekat Medan 😆

10 comments:

  1. Akak suka Me Time kat Jakarta so teringin nak makan nasi goreng Jakarta...mengidam betul ni...bila la keadaan kembali seperti biasa...rindu nak travel solo

    ReplyDelete
  2. ohh ada ye mi goreng aceh. Biasa beli mee goreng sedap dengan kriuk kriuk tu. Rasa unik rasa Indonesia tu bolehlah buat pengubat mereka yang rindukan masakan Indonesia gitu.

    ReplyDelete
  3. Oo maggi namanya acheh rupanya..ingat ke mi goreng tu ko beli kat kedai acheh hehehehe

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni macam-macam jenama mee segera. Kalau dulu, terkenal dengan jenama Maggi. Sekarang ni, sampai tak tahu mana satu nak pilih...ahaks!

    ReplyDelete
  5. Nampak sedap. Rindu Aceh. Suasana yang sangat Islamik.

    ReplyDelete
  6. ehehe jarang makan yang versi goreng2 ni..
    selalu memang kari jela.. blh try jugak ni nanti..

    ReplyDelete
  7. now, mee segera ni aneka perisa kan.
    pelbagai sgt, best meriah.
    anak-anak aida suka la suruh beli ni, sun.
    try sepaket sepaket. rasa mana sedap.
    diorang kan dok umah aje skang ni.
    memang aida belikan jer la. nanti boleh cuba ni.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com