Sedih

Sedih by Naim Daniel & Ismail Izzani



Malam tadi
Dah cukup, dah cukup, dah cukup
Kau menangis
Dan kau lepaskan semua
Mengapa begitu
Kau lakukan padaku
Ku sedar posisi ku keberapa
Di hati mu

Malam ini
Ku harap, dan harap, dan harap
Kau mengerti
Betapa sakit nya hati
Why can't you feel the same way that I felt for you
If this ain't love then tell me what am I supposed to do?
Ku mahu kau tahu

Jangan sedih sedih sedih
Jangan nangis nangis nangis
Ku di sini sini sini
Ku kan ada sentiasa

Hari ini
Cukup dah cukup sudah
Ku senyum saja
Ku hiburkan diri ini
Tapi tak bisa
Kau tiada
Mengapa kau tiada
Kau hilang tah kemana
Where are you?

Dan kini
Ku masih berharap kau kan ada di sisi
Seperti sebelum ini
Jujur lah masih ada
Sayang ku kepada mu
Ku harap kau juga rasa

Ku mahu kau tahu

Jangan sedih sedih sedih
Jangan nangis nangis nangis
Ku di sini sini sini
Ku kan ada sentiasa

Jangan sedih sedih sedih
Jangan nangis nangis nangis
Ku di sini sini sini
Ku kan ada sentiasa

8 comments:

  1. daku berfikir kenapa sunah bersedih ni.. rupanya lirik lagu.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahha sebenornye dengar lagu ni kat radio masa gi opis..tu terus cari..laa rupanya diorang berdua nyanyiii

      Delete
  2. laju klik ingat Cik Sun bersedih.. rupa-rupanya.. collab naim dan ismail ni terbaik. tapi drama dorang urgh.. kenot go..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah adeiii, ya lahh..kamek dengar rah radio memula..lagu apa tok sedih sedih sedih..nangis nangis nangis 😂

      Delete
  3. Jangan bersedih... tak suka sedih...kenapalah ada lagu sedih ekkkk....

    ReplyDelete
  4. Tak nakla dengar lagu sedih ni nanti jiwa kacau. Hehe

    ReplyDelete
  5. Lagu sedih tapi arrangement music mcm catchy gitu. Hilang sedih sikit

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com