Mimpi

Mimpi by Haqiem Rusli
(OST Bidadari Salju)



Di saat aku pejamkan mata
Kucuba bayangkan raut wajahmu
Doaku agar kau hadir di dalam mimpi
Menemani aku

Mimpi yang indah kau bersamaku
Mimpi yang ngeri kau bersama dengannya
Dan jangan dikau hampiri dia
Dia pasti membawa kau pergi

Dia… Dia...
Mengapa dia...

Semalam aku diburu mimpi
Mimpi ngeri yang menghiris hatiku
Tapi ku tahu jauh dalam sudut hatimu
Kau takkan tinggalkan ku

Mimpi yang indah kau bersamaku
Mimpi yang ngeri kau bersama dengannya
Dan jangan dikau hampiri dia
Dia pasti membawa kau pergi

Oh… Ku dibuai mimpi yang indah
Dan juga mimpi ngeri

Mimpi yang indah kau bersamaku
Mimpi yang ngeri kau bersama dengannya

Dan jangan dikau hampiri dia
Dia pasti membawa kau pergi

Dia (mengapa dia oh...)
Dia (mengapa dia oh...)
Mengapa dia
Mengapa dia


P/S: Goosebump betul bila masuk rangkap kedua tu, rasa macam pernah dengar tapi kat mana ek?

13 comments:

  1. pikir cerita mimpi ktk tek.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Best jugak lagu ni. Kena pulak suara haqiem lg padu

    ReplyDelete
  3. Mimpi ngeri bersamanyaaa.... Choiii kasi buang jejauh mimpi ngeri tu...

    ReplyDelete
  4. suka juga dengar lagu - lagu hakim rosli ni.

    ReplyDelete
  5. I love it too!
    Suara dia ngam ngn lagu ni.. Melting

    ReplyDelete
  6. Ala ingat ciksun nak cerita ciksun mimpi apa hahaha

    ReplyDelete
  7. mula2 ingat sunah nak cerita pasal mimpi ke apa heheheh...

    ReplyDelete
  8. teringat pagi tadi boleh pulak mimpi Neelofa

    ReplyDelete
  9. Lagu Haqiem tak pernah tak best. Kena betul lagu ni dengan drama tu.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com