Goodbye Hello

Goodbye Hello by Syamel & Ernie Zakri



Ini bukan mimpi, katanya
Tapi satu rasa yang nyata
Bukan juga rasa biasa, biasa

Takkan boleh terus begini
Ku tak mahu terus bermimpi
Hanya mahu menjadikan mu milikku

Pre Chorus
Setiap saat yang kau berikan
Bagai memetik bintang di langit
Setiap saat kau berikan pada ku

Chorus
Setiap kali kau pergi
Separuh ku mati
(Ku juga begitu)
Namun sungguh cinta ini
Takkan pernah mati
(Ku harap begitu)
Kerna Tuhan saja tau
Apa yang baik ‘tuk kau dan aku
Coz every time i say goodbye
You say hello

VERSE 2
Ini bukan lagi
Bukan lagi mimpi
Kini berbeza

Dugaan yang kita lalui
Banyak lagi yang kan menanti
Genggam erat tanganku, kini
Isteri

Ulang Pre Chorus & Chorus

Kau saja yang selalu 
Aku nantikan, ku doakan
Kau yang selalu aku ceritakan
Pada Tuhan
Saat dua menjadi satu
Moga Tuhan mencurah restu

Ulang Pre Chorus & Chorus


P/S: Siapa tengok The King Eternal Monarch? Awal lagu tu macam awal lagu Hwasa - Orbit, perasan tak? Hihi

2 comments:

  1. Dengar dah malam tadi. Update pun sudah. Lagu comel untuk mereka berdua. Lain sikit suara ernie nyanyi lagu macam ni.

    ReplyDelete
  2. Selamat pengantin baru ernie dan syamel... semoga kekal bahagia hingga ke akhir usia..
    Tengok juga the king tu...tp tak habis..sekejap dunia sana..kejap dunia sini...pening

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com