Ticker

6/recent/ticker-posts

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan | Siapa sini yang jenis sarapan tak nak berat-berat, nak yang senang-senang dan tak penat nak fikir. Tapi dalam masa yang sama, nak sarapan yang sihat, masih nak jaga khasiat dan kadar gula dalam menu yang diambil. Kalau uols orangnya, haa PassionFood Spreads ni sangat lah sesuai untuk uols ya!

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

Ciksun kenal spread ni dari seorang rakan, dia rekemen sebab PassionFood Spreads ni takde gula tambahan dalam kandungannya. Walaupun no added sugar, rasanya masih sedap dan tak terasa pun kurang manis tu. Ok aje ciksun telan. Ade sesetengah mentega kacang yang tanpa gula, rasa dia agak pelik. Bila mula-mula makan, memang rasa tak boleh nak telan. Kena paksa diri ulang makan, baru jadi biasa.

Kalo PassionFood Spreads ni tak macam tu, sedap elok aje secukup rasa. Ada dua perisa buat masa ni, Casual-Date dan Chocolat Noisettes.

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

Casual-Date menggunakan kurma dan kacang gajus. Cashew + Dates, jadik lah Casual-Date, haaa gituhhh! Teksturnya tak sepekat peanut butter biasa, sedikit cair. Nak ceduk pun senang, sedap rasanya ada manis-manis dari kurma.

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

Chocolat Noisettes pulak perisa dark chocolate yang digabungkan dengan hazelnut, ditambah pula serbuk koko. Pekat rasa coklatnya, sedapppp sangat! Berbeza sikit dengan Nutella, ada rasanya yang tersendiri.

Kedua-dua jenis spreads ni guna minyak bunga matahari, sedikit garam dan pengawet dari lesitin soya. Disebabkan bahan-bahannya berasaskan tumbuhan, memang sesuai juga untuk golongan vegetarian. Kaya dengan protein dan sumber tenaga yang baik. Sesuai lah diambil pepagi sebelum start buat kerja lain.

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

PassionFood Spreads Mudahkan Penyediaan Sarapan

Ciksun try makan dengan Granoila, pernah juga ciksun gabungkan kedua-dua perisa, pun sedap! Sangat recommended! Nak simpan pun senang, tak payah masuk peti ais. Sama la macam bread spread biasa yang berasakan minyak sayuran.

Rega satu jar spread ni RM28.80, kalau beli combo dua jar, dapat rega RM50 aje. Uols boleh order terus dekat Shopee! Kalau ada apa-apa soalan, boleh juga terus whatsapp diorang https://wa.me/message/BNDXGMWJFPSCI1

Ok bye!

Post a Comment

7 Comments

  1. terpikat yang chocolate tu. boleh ganti nutella. Saya lah tu yang kalau breakfast malas nak heavy. Roti sahaja dah cukup

    ReplyDelete
  2. wahhh sedapnyaaa! blh cuba ni..
    biasa breakfast nk mudah2 je.. roti sapu peanut butter pon cukup.. ihikss

    ni kalo try yg ni lg padu rsnya.. nyumm

    ReplyDelete
  3. Sedapp! I dah try!!! Saya suka yang coklat tuuuu... Nyummmm! Memang mudah dan mengenyangkan wooooo

    ReplyDelete
  4. Memang mudah sarapan kalau ada spreda macam ni

    ReplyDelete
  5. Memang sesuai sangat untuk mereka yang berdiet ni. dark chocolate dan peanut butter sihat. baca nuts about you saya terus terfikir kek the coffee bean yang pernah saya makan. hihi

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com