Ticker

6/recent/ticker-posts

Wordless Wednesday: Cendawan Tiram

Cendawan Tiram

Cendawan tiram dari bongkah cendawan.
Beli dekat shopee je.
Da habis tuaian batch pertama.
Semua bongkah tengah direhatkan untuk next tuaian pulak.
Alhamdulillah.

Post a Comment

25 Comments

  1. best masa menuai nya.... teringat masa ada bela jugak cendawan ni skrg ni tak mo lah, abis dikerjakan kucing nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, awal2 ri tu nak diusik jugak dengan dak bulus..ni diorang da tak pedulik dah..haha

      Delete
  2. Ni masak sup sodap ni, semalam baru beli sepaket beso rm5 hahahaha..
    Fuyoo comelnya header dia hehehehe

    ReplyDelete
  3. Saya pun seronok tanam cendawan shopee ni. senang betol!

    ReplyDelete
  4. Aku sukaaa! Nak order sikittt yang ko tuai kak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. weii serius lahh hahaha, nanti tunggu next batch!

      Delete
  5. Ya Allah berkebun lagi. Saya jelessss. Tp ni jeles positif tau

    ReplyDelete
  6. macam macam tanamnya...rajin sungguh

    ReplyDelete
  7. Best ni dapat petik cendawan fresh. Lauk cendawan pun sedap bila masak yang fresh.

    ReplyDelete
  8. suka mushroom ni tapi x pernah la tanah sendiri mcm ni

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com