WW: Bulus Bergelimpangan

WW: Bulus Bergelimpangan

Bulus Bergelimpangan

Masa ni kak Ila tumpang tidur kat rumah.
Ciksun hamparkan toto untuk kak Ila baring. Diorang dah menyibuk jugak nak tido kat toto kak Ila.
Then, ciksun hamparkan la toto hijau ni sebelah kak Ila. Kiranya ciksun nak temankan kak Ila tido kat luar. Lepas hampar toto, sambung buat keychain membelakangkan tempat toto ni.

Tak sampai lima minit, toleh belakang, diorang dah bergelimpangan kat toto hijau tu.
Hahaha! Memang febret diorang la hamparan kain ke toto ke kat hall ni. Lagi-lagi yang baru basuh.
Lagi diorang suka!

Post a Comment

5 Comments

  1. Wah, ramai bala bergelimpangan atas toto ya ๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
  2. Budak2 bulus ni memang pandai nak tidur tempat selesa aje

    ReplyDelete
  3. mesti dia kata ini mmg depa punya la hehehehe... pandai tau budak2 ni

    ReplyDelete
  4. Bebulus kata : Bestnya baring atas toto baru basuh. Wangi jew.

    ReplyDelete
  5. Best ek kucing kucing tuhhh ๐Ÿ˜‚❤️

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com