Monday, January 24, 2011

Sakit Leher Menghadap Skrin?

Mesti kamu-kamu semua dah penat menghadap laptop tu dari pukul berapa entah tadi kan? Bukan setakat penat mata, malah penat leher dan penat bahu. Sakit dan sengal. Bukan Sengal Zone ye~ :D

Meh, nak ajak rileks jap... Jap jek. Bagi lega sikit leher tu~

Ada satu cara yang insya'Allah boleh melegakan rasa sakit tu, walaupun untuk seketika jek.

Cik Puan Nabila menyampuk: Macam mana cara dia? Nak kena urut-urut ke?

Saya: Tak, tak payah urut-urut guna minyak semua tu...

Cik Puan Nabila tanya lagi: Habis? Kena jumpa Dr. Aziz ke?

Saya: Pun tak payah, jauh tu kat Moscow nak gi jumpa dia... Dia pun mesti setuju punya dengan cara ni...

Cik Puan Nabila: Jadi, kena jumpa Dr. Miszlullaby?

Saya: La...dia pun kat Moscow la Cik Puan oi~ 

Cik Puan Nabila kebingungan: Hoh? Macam mana la tu?

Saya: Macam ni...

Gi baca ni...


Ha, lega tak Cik Puan Nabila?

Terima kasih Enchek Google untuk gambar tu ye~ :)




22 comments:
Write Comments
  1. adeh..macam lg sakit je..huahua..tak lah..bagus jugak nieh..boleh gerak2 kan leher nie..takdelah statik je kan...hehehe

    ReplyDelete
  2. ini menambahkan lagi sakit..
    heheheee

    ReplyDelete
  3. cik puan nabila speaking here,
    sy rasa ada kesalahan pd dialog di atas...rase tertukar org je dialog tu..rase cik puan sunahsukasakura yg byk tanya cik puan nabila :P

    ReplyDelete
  4. salam...

    lagi sakit tekak ni..huhhu

    ReplyDelete
  5. @Qaseh dalia adelia

    hakhak~ nak kena ape qaseh? nak kena ucap terima 'qaseh' sebab tulung qaseh urut leher~ lalala~

    ReplyDelete
  6. @sissyira

    salam syira~ erk, gi minum ubat batuk ye...:D

    ReplyDelete
  7. hehe,,
    very catchy entry,and thanks for tagging me though . ;)


    jazakAllah ;D

    ReplyDelete
  8. haha..memang terapi terbaek la kn.. silap hr bulan, kalau trpatah tengkuk.. hehe..xley tolong la. ;D

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com