BLOG ENCIK SUAMI

Monday, January 24, 2011

Sakit Leher Menghadap Skrin?

Mesti kamu-kamu semua dah penat menghadap laptop tu dari pukul berapa entah tadi kan? Bukan setakat penat mata, malah penat leher dan penat bahu. Sakit dan sengal. Bukan Sengal Zone ye~ :D

Meh, nak ajak rileks jap... Jap jek. Bagi lega sikit leher tu~

Ada satu cara yang insya'Allah boleh melegakan rasa sakit tu, walaupun untuk seketika jek.

Cik Puan Nabila menyampuk: Macam mana cara dia? Nak kena urut-urut ke?

Saya: Tak, tak payah urut-urut guna minyak semua tu...

Cik Puan Nabila tanya lagi: Habis? Kena jumpa Dr. Aziz ke?

Saya: Pun tak payah, jauh tu kat Moscow nak gi jumpa dia... Dia pun mesti setuju punya dengan cara ni...

Cik Puan Nabila: Jadi, kena jumpa Dr. Miszlullaby?

Saya: La...dia pun kat Moscow la Cik Puan oi~ 

Cik Puan Nabila kebingungan: Hoh? Macam mana la tu?

Saya: Macam ni...

Gi baca ni...


Ha, lega tak Cik Puan Nabila?

Terima kasih Enchek Google untuk gambar tu ye~ :)






22 comments:

mohd zhafri said...

adeh2...leher dah krem...haha

Ujang9897 said...

huk alo..krem tengkuk gua

mary ann ;) said...

adeh..macam lg sakit je..huahua..tak lah..bagus jugak nieh..boleh gerak2 kan leher nie..takdelah statik je kan...hehehe

Sunah Mohammad said...

@mohd zhafri

haha~

Sunah Mohammad said...

@paknyah Ujang9897

lenkali wat pelan-pelan ye~~ :p

Sunah Mohammad said...

@mary ann ;)

hehehe...

mie said...

ini menambahkan lagi sakit..
heheheee

Salfiza said...

cik puan nabila speaking here,
sy rasa ada kesalahan pd dialog di atas...rase tertukar org je dialog tu..rase cik puan sunahsukasakura yg byk tanya cik puan nabila :P

Qaseh dalia adelia said...

haha cik sunah ni nak kena

sissyira said...

salam...

lagi sakit tekak ni..huhhu

Sunah Mohammad said...

@mie

hehehe..adakah saya kejam?

Sunah Mohammad said...

@Salfiza

ye la tuh~

Sunah Mohammad said...

@Qaseh dalia adelia

hakhak~ nak kena ape qaseh? nak kena ucap terima 'qaseh' sebab tulung qaseh urut leher~ lalala~

Sunah Mohammad said...

@sissyira

salam syira~ erk, gi minum ubat batuk ye...:D

black paper said...

hehe,,
very catchy entry,and thanks for tagging me though . ;)


jazakAllah ;D

Sunah Mohammad said...

@black paper

hehe..u're welcome~

Black_roses92 said...

haha..memang terapi terbaek la kn.. silap hr bulan, kalau trpatah tengkuk.. hehe..xley tolong la. ;D

anies anessa said...

alamak!
da tercabut leher..

arep_lockermonth said...

leher arep demam!huahha!

Sunah Mohammad said...

@Black_roses92

Hikhik~ saya tak tanggung~~ :p

Sunah Mohammad said...

@anies anessa

alamak! cepat gi kutip balik! haha~

Sunah Mohammad said...

@arep_lockermonth

aiyok! sampai demam tu! :p

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.