Pening: Sakura Buka Baju!

February 05, 2011

Pening bertambah pening. Sedih tau Enchek Nuffnang! Tadi gi cek trafik kat rumah Enchek Nuffnang, terkejut tengok trafik semalam.


0???? Biar betul? Adoi...kenapa 0? Masa cek semalam ada jek. Huhuhu. Nape ni Enchek Nuffnang? Kesianlah kat saya yang tengah demam ni. Aiyooo...lagi pening bila cek keywords yang orang cari kat blog ni.


Sakura ade pakai baju ke? Itu sakura lain! Gi cari tempat lain~ Sini sakura takde pakai baju. Eh, sakura kat sini bunga, jadi memang takde baju. Pengkid pun takde. Tak dengar cakap ke? Enchek Nuffnang, dah cakap tak kat dia tu? Ish, potong gaji kang!~:D


You Might Also Like

16 Comments

  1. alamak keyword bukan Gerrard yg cari :P

    ReplyDelete
  2. ahahahah.. macam tu punye search keyword pon lekat kat sini.. =p

    ReplyDelete
  3. eh..cik sunah dah pakai template polkadot..bolehla geng hehe..

    ReplyDelete
  4. haha. sape cari keyword macamtu?
    eika takk ! :P

    ReplyDelete
  5. bukan eika ! percayalaaahhh~
    haha :D

    ReplyDelete
  6. siapakah sakura yang dicari tu...heheheh

    ReplyDelete
  7. errr....samala kita..dah 3 minggu xamik port langsung kat blog,,,mnjunam abes

    ReplyDelete
  8. @iniialahaku

    jauhnya godek entri lamaaaa... hahahha~

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com