O Yeahhhh! I Loikeeee Lah Resakse Berjanggut!!!


Semalam kannn, trafik agak menaik dengan mendadak. Alhamdulillah. Terkejut den, baru dua kali kot trafik naik macam tu...sangat jarang-jarang naik gitu melainkan ikut segmen Abang Ben. Hehehe...

Iklan untuk dipicit

Tapi kan, kali ni bukan segmen Abang Ben yang top referral, benda lain...tak disangka-sangka, ada manfaat jugak ye budak ni mengutuk-ngutuk saya dalam blog. Dia ni antara haters saya jugak kot...cuma dia tak nak mengaku je. Hurmmmm... Meh tengok sape yang bagi referral tertinggi semalam.


Dahsyat gak penangan kutukan budak besi ni ye...lepas ni sila kutuk lagi. Muahahaha! Ermmm...printscreen yang resakse nak pujuk tak menjadik tu tak buat pulak, kalo tak leh sama-sama pecah perot...hahaha~

Pssst, ade orang jeles lah dengan resakse I ni...hurmmmm...

18 comments:

  1. hahahahaah~ abg ady majokkk.. cepat pujokkk

    ReplyDelete
  2. fuyooo! TOP ONE hiks3... musuh smpai bila² ok youuuuu! HAHAHA

    ReplyDelete
  3. erk pujuk cepat..tak nk tukar hero cte=(

    ReplyDelete
  4. ahahahahhah....ady no last....


    ahahahah,,,SJ pnh dpt...cik epal pya....gile tinggi jgkkk

    jom baca dan komen Jom katakan tidak pada "Legging" | ! !shahjiehan [dot] com ! !

    ReplyDelete
  5. waaahhh!! REKSASE glamer telah memfemeskan anda...tahniah!!!

    ade yg majuk baik cepat pujuk...

    ReplyDelete
  6. alaaa..panas ady nanti.rekssase pun kalahss

    ReplyDelete
  7. alamak kak
    abg ady dah majok tue
    no last

    hhahahhahah

    ReplyDelete
  8. betul!! semalam terus ramai follow nad...thanks abg songkok..kih3

    ReplyDelete
  9. mcm2 la korank nih. usik2 mngusik benci membenci bleh jd syg taw..jage2..;P

    ReplyDelete
  10. as salam..
    adoi.. budak besi. hehe. kaki robocp

    =p

    tinggi tu trafik dari dia ;)
    hehe..betul kata kat myzatul tu.
    spesel tang janggut ciput =p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.