Wednesday, May 4, 2011

Bila Da Tersilap...Malu Kan Kan...


Pernah rasa cam ni?

Rasa macam mana? Macam ni...kamu yakin sangat-sangat dengan sesuatu tu, siap keluar segala fakta bagai. Tiba-tiba bila belek balik, ops! Salah la tadi...tapi orang semua da termakan da kata-kata kamu...Erk! Tak paham? Meh bagi situasi...

Aida: Wehh, yang ni kaler merah ni. Bahagian perut.

Udin: Bukan hijau ke? Aku rasa hijau, sebelum ni pun tengok hijau je...

Aida: Merah lahhhh! Aku ni peminat setia dia tau! Jadi aku taulahhh kaler perut dia merah!

Udin: Yeke? Betul ke ni? Betul ke ni Faris?

Faris: Ermmm...ye kot. Rasanya betul la tu...dia peminat setia kann...

Udin: Okeh, okeh...aku letak kaler hijau yee...eh, eh! Merah... (sambil select kaler merah dan teruskan kerja mewarna)

Aida dan Faris hanya memerhati. Kemudian, Aida nampak sesuatu...yang pelik...

Aida: Eh, ni Satria Baja Hitam eh? Bukan Otomen eh??? Errr...alamak...errr...

Udin: AIDAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Hahahahahahaha~ Cane, cane??? Adesss...tu la, yakin sangat! Kan da maluuu...maklumat pun salah...adoiii. Itu hanya contoh situasi, tak tau lah da berlaku kat depa kat atas ni ke tak. Yang penting, lebih kurang macam tu lah...hehehe.

Lenkali, cek betul-betul ye bila kita nak cakap sesuatu... Kalo yang remeh-remeh je takpe, kalo benda besar...mak ai...kesian semua orang...last-last semua blurr...

P/S: Meh undi SINI~

14 comments:
Write Comments
  1. hehe.. lain kali cek dulu.. ye dak..
    bagus entri nih..
    Macam mana malaysia mau maju

    ReplyDelete
  2. aku teringat pasal justin bieber..ada sorang hamba Allah ni tanya siapa yang nyanyi lagu ni (lagu justin la kat ardio..masa ni dia tak popular lagi)

    sorang kawannya dengan bangganya berkata..tak pasti. yang pasti perempuan :-)

    kadang2 kita terlepas cakap tentang sesuatu perkara

    ReplyDelete
  3. eh, tak lah...kuning..
    tu sailormoon tu...

    ReplyDelete
  4. eh bukan lahh kaler pepel lah..hahah~~

    ReplyDelete
  5. heheheheh, pernahhhhhhhhh

    siyes maluuuuu, lepas tue dah tak tahu nak buat ape

    hahhahahhah, er, yes, akhirnye akak typo jugak

    bukanG hijau ke? hahhahhaha

    ReplyDelete
  6. @aliarosli

    tu bahasa ganu tu alia...hahahahaha~ :p

    thanks~ ;)

    ReplyDelete
  7. @aliarosli

    betull...hahahaha~ betullllll typo..hahahahahaha~ tersilap sudah..kan da maluuu....:p

    ReplyDelete
  8. laaa...ingat kaler pink..hahhaa!!~

    ReplyDelete
  9. hahahahah...awok nie memang lar fanatik otomen.. tapi idok ler sampai baja hitam pon nak cat kaler otomen!kekekekekke..

    hahahah..kelakar lar sunahhh!adehh.. :D

    ReplyDelete
  10. adoiii.. cheq pon ada gak... layannnn.. hehehehe.. ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com