BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, May 4, 2011

Bila Da Tersilap...Malu Kan Kan...


Pernah rasa cam ni?

Rasa macam mana? Macam ni...kamu yakin sangat-sangat dengan sesuatu tu, siap keluar segala fakta bagai. Tiba-tiba bila belek balik, ops! Salah la tadi...tapi orang semua da termakan da kata-kata kamu...Erk! Tak paham? Meh bagi situasi...

Aida: Wehh, yang ni kaler merah ni. Bahagian perut.

Udin: Bukan hijau ke? Aku rasa hijau, sebelum ni pun tengok hijau je...

Aida: Merah lahhhh! Aku ni peminat setia dia tau! Jadi aku taulahhh kaler perut dia merah!

Udin: Yeke? Betul ke ni? Betul ke ni Faris?

Faris: Ermmm...ye kot. Rasanya betul la tu...dia peminat setia kann...

Udin: Okeh, okeh...aku letak kaler hijau yee...eh, eh! Merah... (sambil select kaler merah dan teruskan kerja mewarna)

Aida dan Faris hanya memerhati. Kemudian, Aida nampak sesuatu...yang pelik...

Aida: Eh, ni Satria Baja Hitam eh? Bukan Otomen eh??? Errr...alamak...errr...

Udin: AIDAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Hahahahahahaha~ Cane, cane??? Adesss...tu la, yakin sangat! Kan da maluuu...maklumat pun salah...adoiii. Itu hanya contoh situasi, tak tau lah da berlaku kat depa kat atas ni ke tak. Yang penting, lebih kurang macam tu lah...hehehe.

Lenkali, cek betul-betul ye bila kita nak cakap sesuatu... Kalo yang remeh-remeh je takpe, kalo benda besar...mak ai...kesian semua orang...last-last semua blurr...

P/S: Meh undi SINI~


14 comments:

fuuyooh said...

hehe.. lain kali cek dulu.. ye dak..
bagus entri nih..
Macam mana malaysia mau maju

Faris Adli said...

aku teringat pasal justin bieber..ada sorang hamba Allah ni tanya siapa yang nyanyi lagu ni (lagu justin la kat ardio..masa ni dia tak popular lagi)

sorang kawannya dengan bangganya berkata..tak pasti. yang pasti perempuan :-)

kadang2 kita terlepas cakap tentang sesuatu perkara

NadiRah said...

eh, tak lah...kuning..
tu sailormoon tu...

yaya_flanella said...

hehe.. camni pun ade eh.. best2

waN Mohd Salim said...

perghhhhhhh Layan

Pijahh' de-Arr said...

eh bukan lahh kaler pepel lah..hahah~~

aliarosli said...

heheheheh, pernahhhhhhhhh

siyes maluuuuu, lepas tue dah tak tahu nak buat ape

hahhahahhah, er, yes, akhirnye akak typo jugak

bukanG hijau ke? hahhahhaha

Sunah Mohammad said...

@aliarosli

tu bahasa ganu tu alia...hahahahaha~ :p

thanks~ ;)

aliarosli said...

hhahahhahah, yelah tue :P

Sunah Mohammad said...

@aliarosli

betull...hahahaha~ betullllll typo..hahahahahaha~ tersilap sudah..kan da maluuu....:p

Bella Bell said...

laaa...ingat kaler pink..hahhaa!!~

b a m b a m ' s said...

hahahahah...awok nie memang lar fanatik otomen.. tapi idok ler sampai baja hitam pon nak cat kaler otomen!kekekekekke..

hahahah..kelakar lar sunahhh!adehh.. :D

KyêrulL said...

LOL

udin said...

adoiii.. cheq pon ada gak... layannnn.. hehehehe.. ;)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.