Hari Ni Cerita Header Je Eh?

May 25, 2011


Hari ni hari header di SSS.com

Ermmmm~

Sori la ye kalau kamu-kamu rasa bosan... Hari ni sepanjang hari pasal header ajeee... Mood header da menyerang, so kene la LAYANZZZ.

Ni ade sorang blogger ni... Dia nak mintak kene serang sangat! Pasal pe? Pasal header jugakkk...

Dia nak mintak komen kamu-kamu pasal header dia. Saya da komen dahhh... Header dia... Macam ni, ade kaler hijau... Ade rumput-rumput... Ade rumah... Ade langit... Ade awan... Lepas tu ade tulisan-tulisan sikit... Ade bingkai-bingkai...

Errr... Gi tengok sendiri la ek... Hehehe... Tolong bagi pandangan sekali, tak salah kan tolong sesama blogger? :)

Klik SINI untuk tengok header dia dan komen~

You Might Also Like

15 Comments

  1. bila header den nak ado kat blog ni?
    :D

    ReplyDelete
  2. hijau... sedap je mata memandang... =)

    ReplyDelete
  3. akak.. cite la pasal entry saya yang baru. semua pasal header :P hahaha

    ReplyDelete
  4. tau la header saya cuma teks semata-mata...takde siapa nak komen ..............sedihnya

    ReplyDelete
  5. sejuknya mataaaa memandang.... teringat bantal tetiba..hihihihi

    ReplyDelete
  6. promote lah header IR sama.. review sikit header tuh sesuai ke tak

    ReplyDelete
  7. ala header buruk ja 2..mana la ada owg nk komen kak oi...huhuh

    ReplyDelete
  8. WAH.......
    siapa nak tolong kak ayu cipta header yang menarik..
    nanti kak ayu upah ya.

    sunnah....
    (nak war2 kan ker? hahah)

    ReplyDelete
  9. cantik la..
    kalah header batu bertangkup cik pulau... hahha

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com