Wednesday, May 25, 2011

Hari Ni Cerita Header Je Eh?


Hari ni hari header di SSS.com

Ermmmm~

Sori la ye kalau kamu-kamu rasa bosan... Hari ni sepanjang hari pasal header ajeee... Mood header da menyerang, so kene la LAYANZZZ.

Ni ade sorang blogger ni... Dia nak mintak kene serang sangat! Pasal pe? Pasal header jugakkk...

Dia nak mintak komen kamu-kamu pasal header dia. Saya da komen dahhh... Header dia... Macam ni, ade kaler hijau... Ade rumput-rumput... Ade rumah... Ade langit... Ade awan... Lepas tu ade tulisan-tulisan sikit... Ade bingkai-bingkai...

Errr... Gi tengok sendiri la ek... Hehehe... Tolong bagi pandangan sekali, tak salah kan tolong sesama blogger? :)

Klik SINI untuk tengok header dia dan komen~

15 comments:
Write Comments
  1. bila header den nak ado kat blog ni?
    :D

    ReplyDelete
  2. hijau... sedap je mata memandang... =)

    ReplyDelete
  3. akak.. cite la pasal entry saya yang baru. semua pasal header :P hahaha

    ReplyDelete
  4. tau la header saya cuma teks semata-mata...takde siapa nak komen ..............sedihnya

    ReplyDelete
  5. sejuknya mataaaa memandang.... teringat bantal tetiba..hihihihi

    ReplyDelete
  6. promote lah header IR sama.. review sikit header tuh sesuai ke tak

    ReplyDelete
  7. ala header buruk ja 2..mana la ada owg nk komen kak oi...huhuh

    ReplyDelete
  8. WAH.......
    siapa nak tolong kak ayu cipta header yang menarik..
    nanti kak ayu upah ya.

    sunnah....
    (nak war2 kan ker? hahah)

    ReplyDelete
  9. cantik la..
    kalah header batu bertangkup cik pulau... hahha

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com