Aku SHARE Korang Layan JER! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Wednesday, May 25, 2011

Aku SHARE Korang Layan JER!


LAYANZZZZ

Klik SINI untuk maklumat lanjut...

Hei, aku cakap layan, layan je lahhhh!

Ape tunggu lagi??? Klik cepat! Gggrrrrrr!!!!

Macam tu lah agaknye orang kat header tu cakap eks~ Kamu-kamu klik la, takot dia mengamuk lak kanggg... Ade banyak benda kat situuu... Macam-macam ade kot, tak tau nak kata ape, klik jeeee lahhhh! Kang saya pun jadik cam dalam header tu kang! Heee...

13 comments:

  1. terkejut akak egtkan sunah bahasa diri aku

    ReplyDelete
  2. xnk klik

    takut

    erk sunah ritu kte nk tuka gne aku kat entry???betulkah

    ReplyDelete
  3. @aDisH.sHidA

    eheh~ kalo saya guna 'aku' takleh ke? :p

    ReplyDelete
  4. @Miss Ran

    alorhh...dia tak makan orang, dia eksyen dalam gambo je... :p

    err..bila masa pulak aku cakap camtu? tu rasa je, rasa...ko tau tak rasa??? ehhhh, salah-salah..terguna aku lak..:p ops, larikkkkkk gi blog iffah!

    ReplyDelete
  5. sunah jadi cenggitu dulu baru akk KLIK...buatlah..CEPATTT!!

    ReplyDelete
  6. hihi..pomot blog mad ye?lama ummi dia ni tak gi jenguk blog dia

    ReplyDelete
  7. den kona budak media jer nih.. den kona.. hahah.. =p

    *saye kenal budak media jer ni..

    ReplyDelete
  8. @Along Usop

    wahhhhhhhhhhhhh! da lama tak nampak along! hahahaha~

    ReplyDelete
  9. ahahahaha.. bos2.. igtkan apa la tadi. :P

    ReplyDelete
  10. hee! thank kak sunnah yang comel!

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad