Saturday, May 21, 2011

Manja Itu Merimaskan?


Perempuan manja.

Dah biasa dengar kan?

"Takpelah, dia perempuan. Memang semulajadi manja."

Kalau yang tak semulajadi pulak?

"Gedik-gedik sikit pun takpe, sebab dia perempuan."

Adoiii...tak boleh, tak boleh! Yang dibuat-buat ni sungguh tak best, okie~ Tambah-tambah kalau sampai buat kita rasa rimas. Owh, bukan kat perempuan je... Peratusan kemanjaan lebeyyy-lebeyyy ni lebih tinggi dibuat ke atas lelaki. Dik, akak, tak manis tau menggedik lebih-lebih terutama kat kaum tak sejenis. Kalau kat ayah, adik lelaki, abang lelaki, suami, takpe~ Hehehe...

Kalau jenis yang suka buat-buat merajuk? Sikit-sikit nak merajuk~ Malas nak layan kalo jenis macam ni. Kalau hari ni je buat-buat merajuknya, boleh tahan lagi nak buat-buat pujuk. Tapi bila da manja lebih-lebih sampai tiap hari pun nak buat-buat merajuk, rasa cam mengada-ngada pulak. -_-"

Lelaki manja pun sama, lagi tinggi level RIMAS.

P/S: Jangan tutup hati.

19 comments:
Write Comments
  1. alhmdllah xde kwn yg suka mrjuk mngda2 lbeh ni T.T seyes rimass !

    ReplyDelete
  2. manja itu menawan

    mnje bpade2..tu je..hehe

    bile nk ade suami ni sunah? tak sbar nk manje2=P

    ReplyDelete
  3. suka wanita yg perangai keanak-anakan..hehe..

    btw,new update..hehe

    >> http://cintailmu89.blogspot.com/2011/05/lelaki-jaga-kulitlembut-kah.html

    ReplyDelete
  4. manja sedang-sedang sudah kan?

    betol tak kak sunah?

    macam kak lah :P

    ReplyDelete
  5. rimassnyaa....macam nak pengsann...

    ReplyDelete
  6. akak suka lelaki manja tapi bukan manja mengada2 tu... manja yang comel2 gitu! hehehehe

    ReplyDelete
  7. kalau semulajadi lagi ok kot..huhuhu

    ReplyDelete
  8. laki xemulajadi manje ke kak sunah? :D

    ReplyDelete
  9. @salemaziz

    haa...yang tak semulajadi @ mengada2...

    ReplyDelete
  10. perghhhhhhhh ps x suke ngan pumpuan manje ..huhuhuhu buat semak je

    grrrrrrrr

    ReplyDelete
  11. betul2 tak suka orang manja2 ni... rimas huhuhu

    ReplyDelete
  12. sunah..btol.k.zla setuju sgt2...bab gedik2, oh wanita di luar sana..jaga maruah dan peribadi anda..x cool la gedik2 nih:)

    ReplyDelete
  13. @Mutiara Bernilai

    along gedik semulajadi...ahahahahah~ larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk gi blog along!

    ReplyDelete
  14. manja ! hehe qaseh manja gak tapi pd org2 tertentu .. tapi manja pun boleh dtgkan dosa lebih2 lagi manja yg dibuat2 apetoh lagi yg gedik ... dari manja boleh jadi goda..dari goda boleh jadi ~ tettt

    ReplyDelete
  15. xsuka jugak orang merajuk2 ni..rimas jugak..dan malas nak pujuk sebab aima sendiri bukan jenis suka merajuk

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com