www.tiffinbiru.com LAHHHH!

May 05, 2011


PERGHHHHHHHHHHHHH!!!!

Tadi saya main-main je wehhhh!

Tak sangka pulak jadik kenyataan dalam beberapa minit je!!!

Hahaha~ siap ada sorang budak kecik ni nak merajuk 185 saat, kata saya tipu dalam entry tu!

Haaa...tu da jadi tuuu...

Tadi www.matgebu.com, tapi, tapi, tapi...!!!

Guro-guro je tuuu... yang betulnya...


Hehehe...

Tahniah PCM!!!

You Might Also Like

15 Comments

  1. haa...ada tengok tadi kat entry belog bro ben..ingat kan uncle gebu dah lama guna www.tiffinbiru.com..rupa2nya baru di tukar..hehhehe~~

    nampak sangat la xtengok url blog orang..weeee ^__^v

    ReplyDelete
  2. hahhahhahha, lame2 nanti rindu kak sunah

    hahhahahhahah, nak jugak dot com

    ReplyDelete
  3. tahniah pcm..baby bru lahir tu

    ReplyDelete
  4. @aliarosli

    hahah~ nanti masuk la segmen abang ben yang gegar 1000 blog bulan mei ni...hadiah dia domain..:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com