BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, May 5, 2011

www.tiffinbiru.com LAHHHH!


PERGHHHHHHHHHHHHH!!!!

Tadi saya main-main je wehhhh!

Tak sangka pulak jadik kenyataan dalam beberapa minit je!!!

Hahaha~ siap ada sorang budak kecik ni nak merajuk 185 saat, kata saya tipu dalam entry tu!

Haaa...tu da jadi tuuu...

Tadi www.matgebu.com, tapi, tapi, tapi...!!!

Guro-guro je tuuu... yang betulnya...


Hehehe...

Tahniah PCM!!!


15 comments:

Citarasa Rinduan said...

hebat............

go DTS..go...

Pijahh' de-Arr said...

merajuk 185 saat sat nyaa..~

Izamir Ridzwan said...

saya nk dot com jgk

Mat Gebu said...

Terima kasih sunahh...hehe

Wan Gerrard said...

hebat2 DTS :)

Sunah Mohammad said...

@Citarasa Rinduan

kak ayu bila lagi? hehehe..

Sunah Mohammad said...

@Pijahh' de-Arr

hahaha~ da dia kata gitu...:p

Sunah Mohammad said...

@Izamir Ridzwan

mengada! da berdotcom dah tuu..

Sunah Mohammad said...

@Mat Gebu

sama-sama pcm~ :)

Sunah Mohammad said...

@Wan Gerrard

sama hebat macam wanG! :D

Bella Bell said...

haa...ada tengok tadi kat entry belog bro ben..ingat kan uncle gebu dah lama guna www.tiffinbiru.com..rupa2nya baru di tukar..hehhehe~~

nampak sangat la xtengok url blog orang..weeee ^__^v

aliarosli said...

hahhahhahha, lame2 nanti rindu kak sunah

hahhahahhahah, nak jugak dot com

Sunah Mohammad said...

@Bella Bell

hehehe..baru je lagi tu... :)

Miss Ran said...

tahniah pcm..baby bru lahir tu

Sunah Mohammad said...

@aliarosli

hahah~ nanti masuk la segmen abang ben yang gegar 1000 blog bulan mei ni...hadiah dia domain..:)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.