BLOG ENCIK SUAMI

Monday, June 20, 2011

Sejambak Gula-gula Pelangi Untuk Kamu...


Gambo cilok kat SINI

Khas untuk Iffah Afeefah yang nak gula-gula pelangi...

Amek laaa...

Rainbow Dreams by `Lauraest on deviantART

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari...
Dia datangkan petir dan kilat...
Kita menangis dan tertanya-tanya,
Ke mana hilangnya sinar...
Rupa-rupanya,
Allah nak hadiahkan kita pelangi...

Kadang-kadang kita tercari-cari,
Ke mana hilangnya pelangi...
Hadirnya hanya seketika,
Selepas bumi disimbah hujan...
Rupa-rupanya,
Allah nak cerahkan semula...
Dengan cahaya mentari...

Setiap yang terjadi
Dalam detik waktu yang terus berlalu
Ada hikmah yang tersembunyi..."

Kami sudah terjebak dengan Jiji Yu


19 comments:

Atiqah Sa'ahiry said... Reply to comment

wahh...terharu kalau kita ne..ahhaa...

☀ Izzaty Hedry☀ said... Reply to comment

wah .. bnyk nya cekelat .. rongok gigi st g..:P

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

nak juga!!!!!!!!!!!!!!

suhaili sarif said... Reply to comment

x pernah habis makan gula-gula ni
letih!!hehe

K O R I E said... Reply to comment

bru bca entri sis iffah td
alorh sweetnya kak sunnah bwt entri ni ;)

Iffah Afeefah said... Reply to comment

TERHARU


Wahhhhhh

tapi nk yang real

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeee

sergeant keroro said... Reply to comment

demam pelangi, hehe XD

nak terjebak jugak boleh? :P

Isteri Encek Bard said... Reply to comment

iNDAH SUNGGUH CIPTAAN MU YA ALLAH, KAU MENJADIKAN PELAGI NAN INDAH..

al_hakim said... Reply to comment

mcm best je..nak jugak lah..=P

mas saari said... Reply to comment

sedapnya gula2 pelangi tu..

Muslimah Optimis said... Reply to comment

baca entry sunah terus lost idea..hoho..hebak

fyy mokhtar said... Reply to comment

macam oernah dgr ayt tu kak :)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said... Reply to comment

betul² setiap yang berlaku ade hikmah disbliknye...pelangi yang cntek

mynameismy said... Reply to comment

santeknyeeee!!

aDisH.sHidA said... Reply to comment

GULA2 PELANGI HEHE..SEDAP X...

SUKA PUITIS ITU...

cik pulau said... Reply to comment

pheewitt..
alahai iffah.. mesti nangess tak henti ni. haha..

kuat tol pengaruh jiji..
keh3

JIJI YU said... Reply to comment

ayat ni aku dah bace dah..ahahaha...

b a m b a m ' s said... Reply to comment

rainbow like my background kannn!! ahaks~! :D

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

ayat ni ayat yg sangat ku sukai,.....huhu

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.