Sejambak Gula-gula Pelangi Untuk Kamu...

June 20, 2011


Gambo cilok kat SINI

Khas untuk Iffah Afeefah yang nak gula-gula pelangi...

Amek laaa...

Rainbow Dreams by `Lauraest on deviantART

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari...
Dia datangkan petir dan kilat...
Kita menangis dan tertanya-tanya,
Ke mana hilangnya sinar...
Rupa-rupanya,
Allah nak hadiahkan kita pelangi...

Kadang-kadang kita tercari-cari,
Ke mana hilangnya pelangi...
Hadirnya hanya seketika,
Selepas bumi disimbah hujan...
Rupa-rupanya,
Allah nak cerahkan semula...
Dengan cahaya mentari...

Setiap yang terjadi
Dalam detik waktu yang terus berlalu
Ada hikmah yang tersembunyi..."

Kami sudah terjebak dengan Jiji Yu

You Might Also Like

19 Comments

  1. wahh...terharu kalau kita ne..ahhaa...

    ReplyDelete
  2. wah .. bnyk nya cekelat .. rongok gigi st g..:P

    ReplyDelete
  3. x pernah habis makan gula-gula ni
    letih!!hehe

    ReplyDelete
  4. bru bca entri sis iffah td
    alorh sweetnya kak sunnah bwt entri ni ;)

    ReplyDelete
  5. TERHARU


    Wahhhhhh

    tapi nk yang real

    sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. demam pelangi, hehe XD

    nak terjebak jugak boleh? :P

    ReplyDelete
  7. iNDAH SUNGGUH CIPTAAN MU YA ALLAH, KAU MENJADIKAN PELAGI NAN INDAH..

    ReplyDelete
  8. mcm best je..nak jugak lah..=P

    ReplyDelete
  9. baca entry sunah terus lost idea..hoho..hebak

    ReplyDelete
  10. betul² setiap yang berlaku ade hikmah disbliknye...pelangi yang cntek

    ReplyDelete
  11. GULA2 PELANGI HEHE..SEDAP X...

    SUKA PUITIS ITU...

    ReplyDelete
  12. pheewitt..
    alahai iffah.. mesti nangess tak henti ni. haha..

    kuat tol pengaruh jiji..
    keh3

    ReplyDelete
  13. ayat ni aku dah bace dah..ahahaha...

    ReplyDelete
  14. rainbow like my background kannn!! ahaks~! :D

    ReplyDelete
  15. ayat ni ayat yg sangat ku sukai,.....huhu

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com