Bak Mutiara...

October 16, 2011


Mutiara...
Ada macam-macam jenis, ada macam-macam rupa, ada macam-macam warna...


Mutiara...
Ada usianya tersendiri. Kalo yang muda, kilaunya putih berseri. Cerah memukau warnanya. Kalo yang tua, hitamnya kebiru-biruan, nampak ekslusif dan penuh misteri.


Mutiara...
Ada yang asli dan tak asli. Kalo yang asli, warnanya ikut usia. Hanya antara putih dan hitam. Kalo yang tak asli, ade kaler pink, hijau, biru, kuning...cantik memang cantik, tapi semua tu hanya 'inject' semata-mata.


Mutiara...
Perasan tak, wanita pun macam mutiara jugak...


P/S: Memang banyak mutiara kat sini...

You Might Also Like

18 Comments

  1. cantik...umpama mutiara, sgt berharga.dah la sebiji tiram tu bertahun2 br dia dpt hasilkan mutiara

    ReplyDelete
  2. Kayo Pakcik kalau dapat jual sumo ni.. hihih

    ReplyDelete
  3. cantik...
    ye..wanita pn sama mcm mutiara jgak..mndalam sesgt maksud tu...

    ReplyDelete
  4. akak suka mutiara tapi suka tengok jelah, pakai tak suka!

    ReplyDelete
  5. suka mutiara yang hitam..
    anggun, menawan, karisma.. =]

    ReplyDelete
  6. sebut mutiara je.. ingat sabah.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. berkilaunya mutiara..

    blog ni pun umpama mutiara jugak ^^

    ReplyDelete
  8. cantik

    lg indah kalo ade kat tgn i hahaha

    ReplyDelete
  9. menarik!! iman adalah mutiara..

    ReplyDelete
  10. salam sunah...kilauan mutiara di negeri dibawah bayu...cantik, menarik dan tertarik yg amat2 sgt bah....:)

    ReplyDelete
  11. laaa..pegi KK rupanya..sy baru je pegi pasar pilipin aritu hehe

    ReplyDelete
  12. cantiknye....tolong belikan eika satu...hehehe

    ReplyDelete
  13. Mutiara pun ada inject heheh ;-)

    Cantikkk..

    ReplyDelete
  14. huuuuuuu
    nape cm kat Jamilah Jewellery?
    ke kat KK Plaza?
    ke kat paso pilipin?
    ayoooo
    byk sgt teka
    hehehehee
    ape2 pon, aimie arap urusan akak selesai ye =]

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com