Sunday, October 16, 2011

Bak Mutiara...


Mutiara...
Ada macam-macam jenis, ada macam-macam rupa, ada macam-macam warna...


Mutiara...
Ada usianya tersendiri. Kalo yang muda, kilaunya putih berseri. Cerah memukau warnanya. Kalo yang tua, hitamnya kebiru-biruan, nampak ekslusif dan penuh misteri.


Mutiara...
Ada yang asli dan tak asli. Kalo yang asli, warnanya ikut usia. Hanya antara putih dan hitam. Kalo yang tak asli, ade kaler pink, hijau, biru, kuning...cantik memang cantik, tapi semua tu hanya 'inject' semata-mata.


Mutiara...
Perasan tak, wanita pun macam mutiara jugak...


P/S: Memang banyak mutiara kat sini...

18 comments:
Write Comments
  1. cantik...umpama mutiara, sgt berharga.dah la sebiji tiram tu bertahun2 br dia dpt hasilkan mutiara

    ReplyDelete
  2. Kayo Pakcik kalau dapat jual sumo ni.. hihih

    ReplyDelete
  3. cantik...
    ye..wanita pn sama mcm mutiara jgak..mndalam sesgt maksud tu...

    ReplyDelete
  4. akak suka mutiara tapi suka tengok jelah, pakai tak suka!

    ReplyDelete
  5. suka mutiara yang hitam..
    anggun, menawan, karisma.. =]

    ReplyDelete
  6. sebut mutiara je.. ingat sabah.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. berkilaunya mutiara..

    blog ni pun umpama mutiara jugak ^^

    ReplyDelete
  8. cantik

    lg indah kalo ade kat tgn i hahaha

    ReplyDelete
  9. menarik!! iman adalah mutiara..

    ReplyDelete
  10. salam sunah...kilauan mutiara di negeri dibawah bayu...cantik, menarik dan tertarik yg amat2 sgt bah....:)

    ReplyDelete
  11. laaa..pegi KK rupanya..sy baru je pegi pasar pilipin aritu hehe

    ReplyDelete
  12. cantiknye....tolong belikan eika satu...hehehe

    ReplyDelete
  13. Mutiara pun ada inject heheh ;-)

    Cantikkk..

    ReplyDelete
  14. huuuuuuu
    nape cm kat Jamilah Jewellery?
    ke kat KK Plaza?
    ke kat paso pilipin?
    ayoooo
    byk sgt teka
    hehehehee
    ape2 pon, aimie arap urusan akak selesai ye =]

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com