BEN ASHARI BUAT GILER LAGI



Saya nak join segmen ni walaupun mungkin takde sape nak baca entri sal segmen dan kontest camni.

Tapi kan...tak semua entri contest dan segmen takde info tau, kadang-kadang kita terlepas pandang, ade sebilangan segmen dan contest camni sebenarnya ada info yang menarik, ade benda yang penganjur-penganjur ni nak sampaikan. Bukan nak membodek, tapi saya nampak jelas benda ni...

Okeh, panjang lak mukaddimah tadi...nak join ni...sebab leh kenal-kenal dengan blogger baru...leh bantai diorang cukup-cukup...hahaha~

Lepas tu sebab abang ben suruh cepat-cepat. Maka, dah, sampai sini je. Hahahaha~ cukup 100 kan? :p

BEN ASHARI BUAT GILER LAGI BEN ASHARI BUAT GILER LAGI Reviewed by Sunah Sakura on April 07, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. takleh bantai qaseh ponit nuffnang dah..haha

    ReplyDelete
  2. adeh penat wat entry tak smpat jugak..haha

    ReplyDelete
  3. as salam..
    adoi..gila pendek entri ni.
    hehe.kesian kat blogger baru yang bakal kena buli dek sunah sakura ni.
    haha~ =p
    tak sempat langsung join mana2. adei

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.