Peserta Game Survivor Sakura Budika



Segmen ni untuk kroni-kroni je eh? Hehehe...25 tu sikit eh? Ce try kumpul lak...

Ye, nak dibandingkan dengan blogger yang da ramai pembaca tu memang tak layak sangat kot saya ni nak anjur segmen macam ni. Sekadar nak memenuhi permintaan pembaca dan depa yang minat nak join, kalau ade yang tak berminat tu tak perlu buat-buat minat kemudian compare-comparekan. Hurmmm...takpe, takpe. Abaikan.

Okehhh...nak tengok senarai peserta ikot kumpulan? Kami dah bahagikan ikut kumpulan masing-masing berdasarkan sape antar dulu. Semuanya 20 orang, takkan nak batalkan pulak kan? Teruskan je...hadiah? Nanti kita bisik-bisikkan.

Ade 4 group ye. Klik blog penganjur lagi sorang.


Peserta Game Survivor Sakura Budika Peserta Game Survivor Sakura Budika Reviewed by Sunah Sakura on April 03, 2011 Rating: 5

10 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.