BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, April 13, 2011

Sape Nak Tengok Gambar Saya?


Walaupun saya tak berada di sana...

Tapi saya berpeluang untuk bergambar dengan dia.

Tak sangka, dapat jugak.

Seronoknyeee...saya sangat comel dalam gambar tu!

Siyes! Kamu-kamu semua mesti setuju!

Haa...sape-sape nak tengok saya, meh la...SINI, SINI! 

Gambar yang paling last, okie?


SAPE SETUJU SAYA COMEL, UNDI HEADER SUNAH SUKA SAKURA DOT COM KAT SINI



21 comments:

Pembawa_Wacana said... Reply to comment

tu kawan saya!!!!! :D

senyumSOYA said... Reply to comment

sakura chan!!!
anatawa kawai desu nea...heheheh...

Miss Ran said... Reply to comment

tipuuuuuu

erk nakal..=P

mintak ady la nanti=P

Izamir Ridzwan said... Reply to comment

suka blog dia sb byk bunga sakura

gadis melayu said... Reply to comment

bru bkobar-kobar nk tgok muka kkak kembar atia.. upe2nyer tipah tertipu.. adeih..

アヌム ちゃん~~ said... Reply to comment

wahhhhh..terharu sekali lagi nh..sob2..dh teke dh..ni mesti kje sunah nh..tibe2 mcm byk lak komen..arigatou nee^^ ni syg lebih nh..hihi~

shahjiehan said... Reply to comment

nmpk muka apek ngan amoi je..huhuhu

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Pembawa_Wacana

adess...ahaha~ comel kan saya? :p

Hazrina Erin said... Reply to comment

da vote!nak gula2~hihi :P

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@senyumSOYA

hehehehe...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Miss Ran

ops..ternakal..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Izamir Ridzwan

kan, kan..:)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@gadis melayu

ehehehe...

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@アヌム ちゃん~~

terima kasih kakak sebab bergambar dengan saya...:D

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@shahjiehan

ahahaha...sampai hati cakap gitu..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Hazrina Erin

gula-gula? hehehe..

Fiqas said... Reply to comment

ye, sunah mmg sangat comel... :)

NadiRah said... Reply to comment

x sama mcm nad jumpe aritu pon..huhu

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Fiqas

eheheh..

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@NadiRah

erk..ahahaha~ adoii..

bersama kak Es said... Reply to comment

nad..kalau tenung betul2..mmg ada sakura lah kata mate die :)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (50) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.