Diorang Nak Tau, Best ke Header Diorang? #1


Releksss... Tak tutup lagi...

Masa untuk kutuk kaw-kaw punya~ Nak puji, nak hentam, nak bagi pandangan, nak bagi cadangan, ape-ape je lah... Bagi je, untuk header okie~ Bukan benda lain... Yang lain tu cite belakang. Hehehe. Mana tau ada benda yang boleh diubah tang header sedia ada tu...

So, jom lah~ Sini, sini...

http://budakkampung39.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://solomolo.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://frameandlenses.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://www.duniafaris.com/segmen/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku/

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://www.adybudika.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://mawarmawarputih.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://kebosanankehidupan.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://heandsheloves.blogspot.com/2011/05/155-sunah-sakura-tanya-best-ke-header.html

http://aainaa4a.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://www.penulissenja.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://platunkhaz.blogspot.com/2011/05/plan-no-151-sunah-sakura-tanya-best-ke.html

http://zaft3.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

http://farhanhanif.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

Asalkan tak kutuk sampai menangis sudahhh...

Ade lagi... Lepas ni sambung eks~ Gi kritik diorang dulu~
Diorang Nak Tau, Best ke Header Diorang? #1 Diorang Nak Tau, Best ke Header Diorang? #1 Reviewed by Sunah Sakura on May 25, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. ala memang la kena kutuk sebab semua orang header lawa2..ada gambar2..dunia faris just teks semata-mata je

    ReplyDelete
  2. tak boleh join ,tak reti nak buat header lagi....kiki

    ReplyDelete
  3. abis dah, semua kne kritik. hahahaha

    ReplyDelete
  4. thanks...nak kritik tp diorg punya superb2 belaka...xjd nk kritik

    ReplyDelete
  5. Header aku.. Fahmi Mahat buat jugak....

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.