BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, August 21, 2011

Haruskah Engkau dan Aku Sama...?


Klik header untuk terjah blog Ibu Gebu

Suka tagline ni~ Cam menjawab puisi Dunia Kita Berbeza... tadi~ :)


10 comments:

Iffah Afeefah said... Reply to comment

tak!


berbeza itu indah

sme tp tak serupe itu menarik

aimie amalina said... Reply to comment

alololololo
nasib dh nak buka pose
kikiki

Pojiekyra said... Reply to comment

akak nie hehehhe

al_hakim said... Reply to comment

kita semua berbeza..

ir prof dr alia rosli said... Reply to comment

kueh ke tue? cantik la

warne warni

IBU GEBU said... Reply to comment

ehem...ehem...
cantik plak header tu dengan background warna hitam, jelouslah... kat rumah kita nampak x cantik... menci...menci...menci... (sambil hentak kaki)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply to comment

tak perlu..berbeza lah br rasa seronok nak saling mengenali

el-janna said... Reply to comment

biarlah ade beza baru la boleh kenal. erkk cam x kena je. okbai

sergeant keroro said... Reply to comment

sama tapi tak serupa, itu lebih baik :)

pengemisCinta said... Reply to comment

memang ada bezanya, tiada yang sama didunia ini..;)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.