Haruskah Engkau dan Aku Sama...?


Klik header untuk terjah blog Ibu Gebu

Suka tagline ni~ Cam menjawab puisi Dunia Kita Berbeza... tadi~ :)
Haruskah Engkau dan Aku Sama...? Haruskah Engkau dan Aku Sama...? Reviewed by Sunah Sakura on August 21, 2011 Rating: 5

10 comments:

  1. tak!


    berbeza itu indah

    sme tp tak serupe itu menarik

    ReplyDelete
  2. alololololo
    nasib dh nak buka pose
    kikiki

    ReplyDelete
  3. ehem...ehem...
    cantik plak header tu dengan background warna hitam, jelouslah... kat rumah kita nampak x cantik... menci...menci...menci... (sambil hentak kaki)

    ReplyDelete
  4. tak perlu..berbeza lah br rasa seronok nak saling mengenali

    ReplyDelete
  5. biarlah ade beza baru la boleh kenal. erkk cam x kena je. okbai

    ReplyDelete
  6. sama tapi tak serupa, itu lebih baik :)

    ReplyDelete
  7. memang ada bezanya, tiada yang sama didunia ini..;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.