BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Berkunjung Raya... Nak Kek Lapis Takkkk???


Sila-sila...

Nak resepi?

Gi jenguk Selera Sakura~

Selamat menjamu mata!!!


20 comments:

♥ Dea ♥ said... Reply to comment

mek dtg tok..slmt hari raya!!..:)

niesa said... Reply to comment

wah....warna warni....sedapnye

FaKArePa!n said... Reply to comment

SSS, banyak nye kek lapis.. pos sni cket boleh..

Kalamhati said... Reply to comment

Selamat hari Raya Sunah..maaf zahir &batin (batin ada ke?hehe)..

nak kek ati parek!ada tak..huhu

aizamia3 said... Reply to comment

puas makan kek macam ni.. macam2 rasa ada.. ;)

apa-apapun.. selamat hari raya aidilfitri Sunah.. ;)

Cik Asma BLuppy said... Reply to comment

wah.. berwarna warni..
selamat hari raya kak sunah..

H.J said... Reply to comment

berlapis2 kek dia.aha

Kathy Tuah said... Reply to comment

nang x mis mun xda kek lapis time raya..apa2 pun slmt hari raya :)

Areliff said... Reply to comment

pergh nak semua hu3

lieynanilaz said... Reply to comment

nampak sedap kek lapis tu...

Danial Razak said... Reply to comment

wah..kek lapis..lama tak makan..nampak sedap jer..

papepun selamat hari raya aidilfitri..=)

JIJI YU said... Reply to comment

setakat tayang gambor hapekelas..pos la kat ku

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

nk yg real~

HasrulHassan [HH] said... Reply to comment

Salam. Aikkk makan kek lapis je ke????

Ary ariasputera said... Reply to comment

waaa... selamat hari raya..

ary nak jemput dgr lagu raya ciptaan ary.. harap sudi ye..

http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

sebenarnya. kak tak percaya awak y buat...
bila si budak prima dan papa besi tu dapat!!!

fuh!!!!
mmg terbukti kamu mmg hebat..

kak rasa awak dh sesuai ambil tempahan..
tahniah dik.......

kak mmg minat kek lapis sarawak...
tahun lepas siap tempah dgn cikali sbb dia niaga bg kos perniagaan, 2 keping tu..

tau nie tak merasa sbb kak risau part kehalalan.........

apapun, kak bangga kenal kamu sbb dgn usia kamu ini, kamu boleh menyiapkan pelbagai jenis kek lapis..

tahniah sekali lagi

SALAM LEBARAN dari kak ayu buat kamu sayang

cik pulau said... Reply to comment

ya ampunn....
manyaknya...
tahun ni pun tak dapat merasa kek lapis...huhuhu

mohd zhafri said... Reply to comment

waaa...byknye kek lapis...bawak la balik utm sket...huhu

ijA said... Reply to comment

kak sunah..thanks tahu pulak nama kita ehee,,saja tukar nama..rahsia..haa..emm..meriah dengan kek lapis ...wahh

Niena Pengembara Ilahi said... Reply to comment

wahhh sedapnye kek lapis nie.. akak ada order satu, cheese pnya :)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.