BLOG ENCIK SUAMI

Monday, October 3, 2011

Bila Semua Mahu Mengubah Dunia



19 comments:

mas saari said... Reply to comment

betul tu...
orang berlumba nak ubah segalanya kat dunia ni tapi diri sendiri masih tak berubah kan?

Anonymous said... Reply to comment

moga kita sentiasa menjadi insan yg menerima hidayahNya....

:)

apa khabar adik sunah ?

diana said... Reply to comment

dunia akan berubah bila kita berjaya mengubah diri kita sendiri..

Tentang Kita said... Reply to comment

marilah kita berubah ke arah kebaikan bersama

JIJI YU said... Reply to comment

terbaik la akak sunah..wakaka

anamizu said... Reply to comment

mari berubah ke arah kebaikan..
yehhh! :P





salam kenal,
cik ana :)

Anum said... Reply to comment

good sharing
thanks

FaKArePa!n said... Reply to comment

tafsir ikt Inggeris.. nice..

niesa said... Reply to comment

Allah tidak akan mungubah nasib sesuatu kaum selagi mereka tidak berbuat demikian...

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

Benar....

aimie amalina said... Reply to comment

=]
ubah dn terus ubah
untuk DIA

Munna said... Reply to comment

berubah sikit demi sikit...insyaAllah =)

Ana Farhana said... Reply to comment

slm,akk mcm mna nk buat kotak yg boleh scroll ke bwh n ats dgn cpt ni ?

dlu akk ada tunjuk cara, tp da lpe da kt mne.


bole bg link entry tu x ? yg akk buat dlu.tq :)

qasehraihan said... Reply to comment

untuk jadi lebih baik kena berubah..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/10/berniagala-elok-elokjangan-tiru-patern.html

Gen2Merah said... Reply to comment

ole itu sama2 lah kita berubah ke arah kebaikan..

nuruashia ♥ said... Reply to comment

betul3..nobody wiling to change.!

ieyza afieyna said... Reply to comment

nice sharing.. ;)

betul tu.. Allah tidak akan mengubah sesuatu tu tnpa manusia itu sendiri untuk cuba untuk melkukan perubahan..

Novelgurl said... Reply to comment

betul tu..ubh diri sndiri dlu bru la dpt ubh orng len

maszull said... Reply to comment

salam sunah...betul ckp Noelgurl kat atas tu ubah diri sendiri dulu baru ubah diri org lain...:)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (50) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.