Macam Manalah Agaknya...



Bersyukurlah... Kerana kamu masih mampu mencurahkan idea dalam penulisan...
Macam Manalah Agaknya... Macam Manalah Agaknya... Reviewed by Sunah Sakura on May 03, 2012 Rating: 5

12 comments:

  1. sentiasa bersyukur dengan apa yg ada sekarang, nikmat ni mmg Allah bole bila2 masa jer nak tarik. terkilan klu de yg ada kebolehan, tp tak gunakan dengan cara yg baik.

    ReplyDelete
  2. Yu sedihnye bace

    ai pon sme cm hilal.


    Kne sedie dr skng hurmmm

    ReplyDelete
  3. yee. sy pun sentiasa bersyukur. hehehh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, masih mampu berfikir mencari idea. InsyaAllah bila tidak ujub dan takkabur dengan permberian nikmatNya, malah sentiasa bersyukur Dia tidak akan tarik kembali nikmat tersebut

    ReplyDelete
  5. perkongsian rasa hati yg sgt menyentuh perasaan..

    ReplyDelete
  6. sebab itulah jgn takabbur jika kita punya kelebihan

    ReplyDelete
  7. Biar lah ikhlas, walaupun ke ikhlasan itu hak mutlak Allah swt untuk menentukannya...kita sekadar berusaha sedaya yang termampu...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum sunah...marilah kia sama2 bersyukur...:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. masih ada idea utk menulis walaupun agak sibuk dan mungkin agak malas sedikit.. hehe..

    ReplyDelete
  10. =)

    apa yg pasti..
    apa yg dberi
    apa yg ditarik
    pasti baiknyaaa utk kita semata2..

    insyaAllah..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.