Dah Bubar

Alhamdulillah.

Ramai kot menunggu-nunggu kan? Dari dulu sampai lah ke hari ni. Akhirnya, lepas mesyurat terakhir kabinet pagi tadi, parlimen telah dibubarkan. Yabedabeduuuuu! Merdeka!!!

Erk!

Dulu-dulu tak ada lah rasa macam ni sangat, tapi sebab da besar panjang ni, baru lah merasa macam mana suasana pilihanraya. Baru lah nak terbukak mata tengok semua benda. Itu pun bila dah bergaul dengan banyak orang dan kenal dengan bermacam-macam manusia dari bermacam-macam latar belakang. Fuh!

Hebat kan Allah?

"Wahai manusia, sungguh Kami telah menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang wanita, kemudian Kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku agar kamu saling mengenal." [al-Hujurat: 13]

Subhanallah!

Dan memang susunan Allah tu sangat baik, rasa-rasanya insya'Allah saya boleh mengundi tahun ni kalau tarikh PRU 13 jatuh dalam minggu saya berada di kampung halaman. :)
Dah Bubar Dah Bubar Reviewed by Sunah Sakura on April 03, 2013 Rating: 5

3 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.