Ticker

6/recent/ticker-posts

Diffuser Young Living?

DIFFUSER YOUNG LIVING?

"Saya sudah ada diffuser, tetapi brand lain. Boleh tak guna diffuser tu tapi guna EO dari Young Living?"

Pernah dengar tak soalan tu?

Familiar kan, ni antara soalan faveret ramai orang ni. Jom kita bagi fakta sebenar tentang diffuser.


💧 Young living diffuser adalah bukan burner, nebulizer atau air purifier. TETAPI merupakan diffuser jenis ultrasonic yang juga berfungsi sebagai humidifier, atomizer dan aroma diffuser yang berfungsi memecahkan molekul halus essential oil dan air untuk membebaskan molekul molekul eo dan menjadikan wap sejuk yang sangat halus ke udara.

💧 Fungsi sebenar "ultrasonic" adalah dari "metal plate" yang berada di dalam diffuser ini bagi menggetarkan gelombang untuk membebaskan zarah-zarah halus EO tanpa merosakkan essential oil supaya kita bukan sahaja menikmati bau (aroma) tetapi juga khasiat/property eo tersebut dengan lebih OPTIMUM.

💧 Essential oil dari YOUNG LIVING TIDAK BOLEH dibakar atau dipanaskan kerana yleo adalah 100% pati tumbuhan maka diffuser jenis burner atau jenis lain sama sekali tidak boleh. Kerana diffuser burner jenis ini berfungsi untuk memanaskan oil itu bagi mengeluarkan bauan. Diffuser jenis ini adalah untuk 'minyak aromatherapy' yang ada pelarut jenis solvent dan alkohol.

💧 Diffuser ultrasonic Young Living seperti dewdrop, desert mist dan lantern adalah diperbuat dari high grade bahan plastik yang tahan lasak - medical grade yang tidak menghakis atau mencair bagi memastikan struktur molekul didalam essential oil masih dikekalkan tidak bercampur dengan  bahan lain seperti bahan kimia larut dari plastik.

💧 Diffuser Young Living juga memiliki pelbagai bentuk design dan saiz mengikut kehendak dan keperluan kita. Ada yang semi-handmade yang diperbuat dari tanah liat, ada juga yang bukan sahaja mengeluarkan aroma bau tetapi juga mengeluarkan alunan muzik yang asyik dan mendamaikan -Diffuser ARIA!

Pilihan di tangan anda, jadilah pengguna yang bijak memilih.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang harga set-set Diffuser dalam Young Living Essential Oil, boleh terus whatsapp:


#msrccteamAda
#meroketsebelumrayateamAda
#teamAda
#yleo #youngliving #essentialoil #organic #sayajualessentialoils #natura #remedies #sales #aromatherapthy #diffuser

Post a Comment

4 Comments

  1. Nanti nak belilah sebelum raya...tunggu dapat duit raya ...

    ReplyDelete
  2. Makin ramai pakai young living family mama pun byk guna mmg berlst aromatherapy Dan Boleh menyihatkan badan

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com