Wordless Wednesday: Kuih Cincin Sabah



A Traditional Sabah Snack
Kuih Cincin by Kadaiku
Sabah Souvenirs and Handcrafts
Email: kadaiku@sabahtourism.com

Thank you Sabah Tourism Board!
Wordless Wednesday: Kuih Cincin Sabah Wordless Wednesday: Kuih Cincin Sabah Reviewed by Sunah Sakura on October 09, 2019 Rating: 5

19 comments:

  1. wah menarik, packaging dia nampak exclusive gitu...
    teringat kesedapan kuih cincin nih... ranggup memang layan betul

    ReplyDelete
  2. dulu tak reti nak makan kuih ni...tp sekarang ni memang gila suka. Kalau ada je org gi Sabah mesti nak kirim ni dgn amplang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...rugi tak beli banyak2 ri tu...nanti balik sarawak lah nak beli sarawak punya...hahaha

      Delete
  3. kuih cincin sekarang dah tak keras macam dulu ek

    ReplyDelete
  4. Yang cenderahati ini rasanya kuih cincinya sedap, yang beli kat Pasar tu, keras kedaung..kenapa ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk ye ke...mungkin dari segi bahan2 yang digunakan kot

      Delete
  5. antara kuih yang saya suka apabila berkunjung ke Sabah

    ReplyDelete
  6. ni asal ada orang balik dari sabah...dapatla rasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn! tapi sekarang takde kawan dari sabah yang duduk kat jb ni...

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.