Happy Anniversary


Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke-6

Tak sangka, dah 6 tahun ek. Kejap je masa berlalu.

Tapi rasa macam banyak lagi yang aku tak kenal dengan laki aku ni. Haha! Ye lerr, sebab PJJ kan. Moga Allah pelihara ikatan perkahwinan ni sampai akhir hayat. Ameen. Thank you encik suami for being who you are and sorry for not always being there.

P/S: Hari ni ke KL, tapi belum tentu dapat jumpa encik suami. Huhu.

12 comments:

  1. alhamdullilah
    tahniah
    happy anniversary

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. happy anniversary Sunah.. Semoga ikatan perkahwinan sunah dan suami kekal bahagia hingga ke jannah.. amiin..

    ReplyDelete
  3. PJJ lepas kawin ni insyaallah lebih erat hubungan. sebab asyik rindu je. kalau hari2 depan mata nyampah pulak hahahahha

    ReplyDelete
  4. Syukur.Selamat ulangtahu perkahwianan.Moga bahtera ini sentiasa dirahmati dan diberkati Allah swt.Dunia sampai akhirat saling menjadi pasangan yang tetap sama.Aamiin.

    ReplyDelete
  5. Happy Anniversary SUnah n suami, moga kekal bahagia hingga ke syurga

    dulu-dulu akak penah PJJ jugak, sorang kt terengganu sorang kt kl, tapi tak lama ada lah dalam setahun lebih gitu lah

    ReplyDelete
  6. Happy anniversary Sunah & husband
    Sweet gambar tu. Moga kekal till jannah aamiin 🌹

    ReplyDelete
  7. Happy anniversary, harap Allah pelihara hubungan perkhahwinan Sunah & Suami sampai billa-bila..Amin

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah dan tahniah....6 tahun bukannya kejap tu.

    ReplyDelete
  9. happy anniversary...semoga allah limpahkan lagi keberkatannya.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah. selamat hari ulangtahun ^_^

    ReplyDelete
  11. selamat ulangtahun perkahwinan ) oh, PJJ yer. Rose baru tahu...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com