Senyuman Ramadhan

Senyuman Ramadhan by Hael Husaini



Dia senyum
Engkau senyum
Semua senyum buat ku pun tersenyum
Mereka senyum
Terus tersenyum
Ramadhan dipenuhi dengan senyum
Sedekahkan lah senyuman 
Moga dibalas kan dengan senyum yang lara jadi indah

Biar dunia tertawan
Bila iya diukirkan 
Tak minta balasan
Bila diberikan 
Sebarkan senyuman

Biar manis kelihatan
Biar hati kan keruan
Tak minta balasan
Cukup kan sekadar 
Sebarkan senyuman


P/S: Musim PKP, artis buat video dari rumah aje ek. Kreatif, masih mampu buat saya tersenyum menengok video lagunya.

14 comments:

  1. waseh, manis senyuman HH tok 😊
    selamat berpuasa sunah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...sik sangka manis juak...kedak aeril zafril mula2..hahahha

      Delete
  2. Salam ramadhan. Best lagu hael ni

    ReplyDelete
  3. atotototoooo helok sangat haih !! hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan...macam tak percaya pulak..ahahahhaha

      Delete
  4. Tengok gambar ingatkan Tomok tadi...

    ReplyDelete
  5. Senyummm..tak kiralah ramadhan ke syawal nanti..pastikan gigi pelesu di pakai hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhahaha ye tak ye ek! tapi kalo takde gigi lagi manis tau! hahahahah

      Delete
  6. Kretip memanjang. Musim PKP habis semua pakat jadi kretip buat lagu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...suka video ni...creative and funny!

      Delete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com